Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, July 10, 2014

Isy......Memang Padan, Rupa Huduh, Perangai Huduh Hati Pula Busuk!

Perkara macam ni pun kena Najib yang tegur
Kalau tidak tentu dia buat derk pekak badak!

Memang dari mula-mula mamat ni masuk Parlimen aku dah meluat tengok muka dia......
Tapi dia ni ada ong jugalah sebab walau pun ramai yang menyampah tapi pelakun melepak tu nak juga kat dia!

MCA tuntut Bung buang 'bra' hijau
mk - 5:27PM - 10 Jul 2014

Walaupun telah meminta maaf, MCA hari ini menuntut lebih komitmen daripada anggota parlimen Umno Bung Moktar Radin yang dihurung kontroversi akibatnya komennya berhubung kemenangan besar Jerman ke atas Brazil.

Ketua Pemudanya Senator Chong Sin Woo mendesak Bung mengeluarkan gambar bra berwarna hijau yang diganding bersama perkataan “ZIL” kepada seorang wartawan perempuan dalam tweetnya.

Chong berkata, bukan sahaja menghina Brazil selepas kalah teruk 1-7 dalam perlawanan separuh akhir Piala Dunia, tindakan Bung juga memperkecilkan wanita.

“Tweet ini meninggalkan tanggapan bahawa imej kekal tercetak dalam minda Bung hanyalah tubuh perempuan sejak 2006 lagi, beliau sebelum ini mengeluarkan kenyataan 'bocor' terhadap MP wanita yang memperkecilkan kitaran haid semua perempuan,” katanya.

Bung telah mentweet imej itu bersama-sama jawapan kepada soalan wartawan itu berhubung reaksi terhadap sanjungannya kepada Adolf Hitler setelah kemenangan Jerman.

Bung hari ini meminta maaf setelah ditegur Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hari ini.

4 comments:

  1. tak baik ; apa apa pun itu rezeki bung radin....

    ReplyDelete
  2. makhluk macam hang la yg membuatkan si bongkak makin bongkak

    ReplyDelete
  3. Aku pelik la korang nie, aku tengok muka dia nie hamsem je. Dikawasan dia, dialah yg paling hamsem. Kau belum tengok lg anak buah dia.

    ReplyDelete
  4. Di negara Komunis mereka anggap Demokrasi adalah "jahat" dan begitulah juga sebaliknya di negara Demokrasi yang menganggap Komunis juga "jahat". Amerika (US) memang tak suka kepada Hitler kerana telah berjasa membunuh jutaan Yahudi (saudara US) semasa perang dingin. Bagi yang celik sejarah, Hitler adalah wira kepada dunia hari ini. Pendek cerita Abraham Lincoln pun berbangsa Yahudi......Sedangkan penasihat Hitler adalah Ulama tersohor pada masa itu.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa