Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 29, 2014

Angkara Zionis Juga!

Zionis punca Hagel berundur
Washington: Seorang bekas perisik mendakwa kerajaan Amerika Syarikat (AS) di bawah kawalan Zionis memaksa Setiausaha Pertahanan Charles Timothy ‘Chuck’ Hagel (gambar) supaya meletak jawatan.

Scott Rickard berkata, keputusan Hagel berundur serta memaksa perubahan lain di Pentagon baru-baru ini menunjukkan betapa kuatnya pengarah kumpulan pemikir dan kompleks tentera-industri Zionis.

“Seorang yang berjiwa Demokrat akan sukar mengekalkan jawatannya disebabkan pendekatan media serta ahli politik yang dikawal Zionis terhadap rakyat AS,” katanya.

“Kebanyakan isu di sekitar peletakan jawatan Hagel ini sebenarnya berpunca daripada keengganannya bertindak lebih agresif.

“Dia lebih memihak kepada Demokrat sederhana. 

“Tidak ramai orang seperti itu walaupun di dalam Parti Demokratik sendiri yang kini lebih menyerupai Parti Republikan,” katanya.

Hagel - seorang Republikan berhaluan sederhana - meletak jawatan Isnin lalu selepas hampir dua tahun mengetuai tentera AS.

Secara rasminya, pegawai AS mengatakan keputusan Hagel itu dipersetujui kedua-dua pihak, namun ada yang menganggap dia sebenarnya dipaksa berbuat demikian.

“Tidak syak lagi, dia dipecat,” kata seorang pegawai yang enggan dikenali. - AP

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa