Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, November 20, 2014

Sayangnya Khalid Buat Onar Di Hujung Karier!

Khalid Ibrahim yang tidak cacat celanya dan tidak ada sebarang silap
Tapi apa dah jadi?

Dana RM2.6 juta: Bukan exco PAS luluskan

4 comments:

  1. Apb prjanjian air dia belot
    rakyat dah terbau BUSUKnya si-Gagap

    rakyat bole BACA dgn mudah & TERANG
    TERANG sgt dah bau BUSUK si-Gagap

    TETAPI
    TETAPI malang
    AMAT2 malang skali

    nik aziz bodoh BUTA tak leh BACA bau BUSUK 'taik' yg seTERANG itu!?

    nik aziz tiba2 kena "AUTA" klentong oleh si-pemFITNAH pilkuda & sama2 sokong seNAKHODA dgn si-kakiFITNAH itu demi si-Gagap yg konon2nya mrk brdua anggap amanah itu..

    itulah level "IQ" ciput-BEBAL dua org ularrrrrMAK fakeh yg dipuja2 dan diagung2kan sbg fakeh & morsyidol!?

    Mana nik aziz nak letak muka dgn bau 'taik' yg BUSUK itu..??

    TAPI,,
    klu dosa "FITNAH" pon nik aziz dah bisu-BUTA, bahkan SOKONG hatta seNAKHODA pulak dgn bapak FITNAH itu..
    Maka hanya sitolol BAHALLOL shj yg ada begitu BODOH punya morsyidol!?

    ReplyDelete
  2. Beginikah yang Adi Awe kata beliau sanggup memantau Khalid Brahim dalam menjalankan tugas sebagai MB Selangor sekiranya disokong oleh PR.

    Diri sendiri pun kena pantau dek orang lain kerana selalu ponteng mesyuarat PR dan ponteng Parlimen juga.

    Yang Non-Muslim kena ingat bahawa bukan semua Islam berperangai macam Tuang Presideng PAS ini, jangan kerana sorang dua bersikap seperti beliau maka habis semua yang berserban dan berlebai dianggap munafik dan bersikap "harapkan pagar, pagar makan padi". Umat Islam macam kami ini lagilah terasa bebannya dan terasa bersalah yang amat sangat kerana selama ini kami yang asyik menaikkan, menyumbang dan membela mereka-mereka yang bergelar "ulama", tujuannya bagi menaikkan imej dan syiar Islam tetapi sekarang ini dah jadi sebaliknya, kami pun cukup kecewa dan berasa teramat amat malu kepada yang bukan Islam. Selepas ini kita buka lebaran baru dan akan lebih berhati-hati memilih pemimpin terutama yang bertitle "ulama". Sekian

    ReplyDelete
  3. Khalid Ibrahim pasti buat banyak untong sehingga sanggup kencing Pakatan Rakyat dan Anwar Ibrahim...

    Mana mungkin orang yang waras nak kotor nama baik keluarga kecuali sudah dapat habuan tak ter tolak dari UMNO dan Barisan Bahalol.

    Tengok saja Hadi The Gagal , contohnya.

    ReplyDelete
  4. Abe

    Kita tak heran dengan p3ndedahan terbaru tentang onar TSKI. Salah satu tujuan langkah kajang ialah menyekat tindakan2 TSKI seperti ini, KIDEX, pengstukturan air dan entah apa lagi yang belum didedahkan.

    Satu lagi perkara besar kini teserlah kesan dari langkah kajang dan kemelut krisis MB Selangor yang dipanjangkan ol3h TGHH dan geng UGnya ialah bagaimana mereka ditipu oleh kelicikan TSKI untuk mengekalkan kerajaan monoritinya yang tidak sah dari s3gi perlembagaan, untuk membolehkan TSKI menyelesaikan isu pengstukturan air terutamanya dengan kerajaan persekutuan yang akan menguntungkan kroni-kroni UMNO, KIDEX , pembayaran pampasan kepada p3mbantu2 beliau sebanyak RM 26 juta dan entah apa lagi.

    TGHH t3lah diumpan dengan janji untuk menubuhkan kerajaang perpaduang dengan UMNO + TSKI untuk membolehkan TSKI menubuhkan kerajaan minoriti bebas dengan sokongan 4 EXCO PAS. Tujuan kerajaan minoriti bebas ini untuk memberi masa yang cukup untuk menyelesaikan janji-janji dia kepada UMNO yang telah menolong melangsaikan hutang peribadi TSKI dengan Bank Islam.

    Dalam bahasa mudah TGHH dan geng UGnya telah ditipu hidup-hidup dengan janji kerajaang perpaduang oleh TSKI untuk menyelesaikan agendanya dengan UMNO.Tengok bagaimana gelagat TGHH yang sanggup buang ilmu dia, tolak ketepi perl3mbagaan PAS, m3nggunakan seluruh jentera PAS seperti MSU dan menimbulkan keadaan kucar kacir didAlam PAS sehingga hari ini - kerana termakan dengan tipu muslihat TSKI dan UMNO.

    Yang menjadi pak tolol ialah 4 orang EXCO PAS yang menjadi anggota kerajaan minoriti TSKI semasa kemelut MB Selangor. TSKI menggunakan nama mereka untuk m3njustifikasikan segala tindakan curangnya. 4 orang EXCO iji seperti lembu-lembu kena cucuk hidung ikut sahaja apa yang TSKI tanpa menyedari mereka t3lah ditipu dan diguna ol3h TSKI dan UMNO untuk kepentingan mereka.

    T3ngok sekarang YB Khalid Samad terpaksa mempertahankan tindakan 4 orang Exco PAS dalam isu pampasan gaji RM 2.6 juta. Tak guna dipertahankan 4 Exco itu. Damage dah berlaku. 4 orang Exco ini digunakan oleh TSKI bukan dslam isu ini sahaja tetapi juga dalam isu pengstrukturan air selangor dan Kidex. Depa tidak terlibatpun dalamembuat keputusan2 tersebut. TSKI dan UMNO yang buat keputusan. Mereka hanya beri nama-nama mereka untuk diguna ol3h TSKI je.

    Semua ini tidak akan terjadi j8ka TGHH cerdik berpolitik. PAS tidak akan huruhara jika TGHH datang mesyuarat MPP dan m3nunjukkan komitmen untuk mempe4kasakan PR.

    Sekarang hasil dari keb3ngapan politik TGHH dan agenda puak UGnya, PAS yang jadi kacau bilau, berp3cah dan bergolak. PKR dan DAP sudah k3mbali pulih dan on the way untuk terus kukuh diarena politik negara menjelang PRU 14.

    Bayangkan bagaimana TGHH telah ditipu ol3h TSKI BIG TIME!......kerana apa? Kerana tak cerdik. Kerana begitu terpesona dengan tipu muslihat UMNO untuk bekerjasama dengan PAS s3hingga sanggup melakukan tindakan-tindakan yang bol3h menghancurkan PAS.

    ............

    4 orang Exco PAS itu juga sama bersalah d3ngan TGHH. Mereka bersalah kerana membiarkan wala mereka kepada p3mimpin melebihi wala kepada jamaah. Mereka m3nyokong sedar tak langsung tindakan TGHH yang ditipu hidup2 ol3h TSKI dan UMNO!

    Shocking dan m3ngejutkan apa yang berlaku? Hanya s3karang s3muanya j3law. Siapa p3nipu dan siapa k3na tipi big time!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa