Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, March 1, 2015

GAMBAR: Babi Hutan Dirakam Jilat Pinggan Mangkuk Gerai

Di Hentian puncak?
Nasib baik aku tidak berhenti di situ ketika berulang-alik Kota Bharu - Ipoh - Lumut - Penang
Ini jalan yang aku sering ikut.....paling tidak sebulan sekali
Eee....geli!

Apalaa.....tuan gerai ni tak senonoh sangat.....tinggalkan bekas sisa makanan gitu!

3 comments:

  1. Babi Hutan ini pun bukan maksom

    Babi Hutan tak pergi sekolah dan tiada pendidikan asas pulak tu


    Namun Babi Hutan ini tau jadi binatang Babi Hutan

    Daging Babi Hutan ini segar dan lebih enak di masak kari.


    Untuk bukan Islam saja

    ReplyDelete
  2. Kenapa nak marahkan babi hutan...dia lbh mulia dr manusia yg pengotor kat situ...makan sisa tu dah tabiat dia pun tapi manusia yg meninggalkan sisa di tempat terbuka dlm hutan tu sebenarnya berperangai sama mcm babi...

    ReplyDelete
  3. Tak tau tak pa tapi tuan kedai tu tau bikin.lupa

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa