Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Thursday, December 15, 2016

Ostaz akhir zaman: Blog Tukar-Tiub publish komen pengunjung

KHAMIS, 15 DISEMBER 2016

OSTAZ AKHIR ZAMAN
tak saman maksud dah masyuk... tak banyak 90 juta demi agama... bukan rasuah...hanya derma ikhlas suci murni demi agama...apa pun ostat dah mampu beli alphard vellfire...unta tak dapat beli... dah disembelih zaman pak lah kah kah kah...beginilah ostat akhir zaman... 

berhujah halal haram atas derma diterima...derma banyak....banyak lipat kung fu... kah kah kah...zaman tok guru dah tiada...sudah dikafankan....syukur on APA PANDANGAN USTAZ INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:50 PM
- sumber

* Petang tadi ada seorang kawan sengaja berhentikan kereta semata-mata nak bertanya "Bila nak saman isu RM90 juta tu?"


Kebetulan pulak Tukar-Tiub published komen dari Anon ni......jadi cnp jer ke sini

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa