Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, January 5, 2014

Belit Jangan Tak Belit Wahai Tok Peti!

Korang rasa sapa pusing, sapa pulas, sape belit?
Siapa yang berbohong sebenarnya?
Benarkah wakil pemuda PAS ke pejabatnya semata-mata nak buat kacau?
Berat tuduhan ini wahai tiang seri!
Kita saksikan apa kesudahannya?

Nasib ko lah Harussani, mulut ko celupar sangat
Mufti lain tak ada pun dok sibuk nak mencelah di dalam politik
Mereka memelihara batang tubuh dan jawatan sebagai Mufti 
Mereka jaga air muka dan dihormati oleh semua lapisan masyarakat

HARUSANI PEMBOHONG?!!! Dah 3 kali bertemu Pemuda PAS Perak, tak pernah tinggikan suara - Timbalan DPP Perak
Alasan TS Mufti Perak sbb tak mau jumpa Pemuda PAS Perak...

Seingat saya, sudah 3x saya bersama rakan² pemuda Perak berjumpa dan berdialog dgn beliau....
tak pernah sama sekali kami tinggi suara dgn beliau....

Pernah la jg kami terbatuk beberapa kali ketika pertemuan....mungkin batuk ini di anggap tinggi suara? ....

Tak kan lah seorang mufti sanggup berbohong....

Kenapa beliau sanggup buat tuduhan melulu kononnya kami dtg nak buat kacau.... subhanallah...!!!
Beginikah cara mufti...?

Saya dah sebut pd wartawan Sinar td kami sedia bermuzakarah dgn beliau dlm bahasa arab secara terbuka....
Jika perlu kami akn dedahkn isi pertemuan kami yg lepas²....


Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak
Mohd Akmal Kamaruddin 

 - sumber

2 comments:

  1. Harusani. Kau ingat jawatan mufti tu bapak kau punya ke? Gaji tiap2 bulan yang kau ambil tu hasil kebun getah mak kau ke? Baca jawapan awak ni mahu rasanya saya carut!

    ReplyDelete
  2. Hey Harussani, jadi mufti ada lesen ke nak cakap berdolak-dalik? Tegakkanlah hujah kamu dgn anak muda PAS, biar mereka faham. Apa guna ilmu kamu, jika nak ajar anak muda PAS pun kamu gentar. Anak muda PAS tu bukan pandai pun, nak tuntut ilmu dari kamu yg hebat tu mengenai hukum, tak kan tak boleh? Banyak alasan pulak. Mufti jenis apa kamu ni???

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa