Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, January 9, 2014

Janda Cantik Tempah Nasib: Ada Sesiapa Kenal?

Tataulah secantik mana dia ni?
Ada sesiapa boleh tolong?
Pada persepsi saya dia ni ada dua tujuan merintih di akhbar ni
Pertama mungkin minta simpati kalau-kalau ada pihak yang bertindak dan membantu mengubah nasibnya
Keduanya ini bunyi tak sedap sikit. Mungkin nak glamor melalui simpati - wallahu aklam
Tengoklah kat bawah ni, sampai 3 orang wartawan cari dia dan berita nih!

Malang janda cantik
Oleh Mohd Firdaus Ibrahim, Muhaamad Hafis Nawawi dan Mohd Hafizee Arop
Ampang: Wajah menarik dan susuk tubuh menawan tidak semestinya membawa bahagia kepada seorang wanita kerana tanpa pertimbangan bijaksana dalam membuat keputusan, badan pasti merana ditimpa derita berpanjangan.
Itu nasib seorang wanita mahu dikenali sebagai Zue, 32, bekas isteri aktor popular tanah air suatu ketika dulu yang kini hidup dalam ketakutan apabila diperangkap teman lelaki yang terbabit dalam sindiket pengedaran dadah
“Apa yang menimpa diri saya boleh diibaratkan seperti keluar mulut buaya masuk mulut harimau. Dulu, ketika berkahwin dengan bekas suami yang juga pelakon dan model popular, saya sering dipukul. 

“Kini, saya diperalat pula teman lelaki untuk menemaninya berurusan dengan pengedar dadah,” kata ibu tunggal beranak dua itu yang sebelum ini turut terbabit secara tidak langsung dalam industri hiburan.
Zue berkata, selepas bercerai dengan bekas suaminya dia bekerja di sebuah kelab malam di ibu kota dan ketika itulah dia berkenalan dengan teman lelakinya itu iaitu pada awal 2012.

2 comments:

  1. Bila jadi janda memang badan kena cantik montok nak tangkap Lelaki lain , biasa nya masa kahwin sana sini buncit boroi berdengkur tidor dan malas.... Ini biasa bah...

    Apa pun kesian pada anak anak mangsa kelemahan orang tua mereka.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa