Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 7, 2014

Cuba Fahami Tragedi MH17: Bahagian Yang Rosak Macam Pernah Dilihat.......MH17

The Damaged part looks familiar ... MH17
Sebenarnya bila fikir balik.. ramai keliru dgn artikel yg aku tulis sebelum ni. Sebab ramai sangka aku sbenarnya menulis tentang operasi ketenteraan ala ala Act Of Valour gitu... 

Sebenar nya aku serba salah nak tulis apa2 pun ,,.. dalam serba salah dan kepayahan nak sensor apa yang patut. Artikel tu nmpak tergantung.

Anyway sebagai pencerahan aku tuliskan kronologi Operasi Tersebut dalam bahasa yang mudah dan simple supaya semua tak keliru


1. Putin contact PM Najib >
2. PM contact Borodei >
3. PM Hantar the Dozen >
4. the Dozen travel 9 jam untuk bertemu puak pemisah dan terima blackbox (gambar mejar Mus) >
5. Donetsk di serang oleh tentera Ukraine >
6. The dozen seludup keluar blackbox dengan selamat >
7. blackbox tiba di UK

Ini lah operasi Rahsia tersebut dan operasi ni dirahsiakan semasa ianya di jalankan. Media di dedahkan mengenai operasi ini setelah Blackbox selamat di tangan Malaysia.

Ini lah Jasa the Malaysian Dozen.


dan jangan keliru perjalanan mereka memang penuh bahaya kerana risiko pertempuran adalah real.

sebagai balasan kepada geng2 yang terus faham artikel tersebut dan tidak mudah terkeliru di sini aku up sikit analisa..

Apa sebenarnya yang menjatuhkan MH17? Betul ke Missile seperti yang US dan Ukraine kecoh2?

Posted  by 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa