Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, November 7, 2014

Ahli UMNO Yang Bijak Lagi Pandey!


6 comments:

  1. Macam haramjadah je pandangan nih! Boleh dilaksanakan jika semua ahli dan penyokong pembangkang dikecuali dari bayar sebarang cukai pendapatan dan lain2 cukai. Ahli UMNO sahaja yang perlu membayar cukai termasuklah GST... kemudian kalau semua kerja nak diberikan kepada anak2 UMNO pun takde hal! Huhuhu....

    ReplyDelete
  2. dey shuib, mana ada orang pandai masuk UMNOOOOO...bukan saya cakap. Madey cakap................hahahahahahah

    ReplyDelete
  3. apa yang ku lihat dari coretan shuaib ni... semakin ramai membenci umno..

    ReplyDelete
  4. Tinggal yang pandai2 sahaja macam si bahlol ini dalam UMNO

    ReplyDelete
  5. Si shuib ni termasuk didalam golongan takabur dan bongkak. Dia ingat UMNO ni lebih berkuasa daripada Allah kerana selama 57 tahun Allah membenarkan UMNO dan pemimpin2 mereka menindas rakyat, menipu orang melayu hidup2 dan menjarah hasil mahsul negara.

    Dia shuib ini masih ingat bahawa Allah itu pemilek seluruh sekalian Alam, dia tidak akan bersikap takabur dan bongkak. Sikap takabur dan bongkak inilah yang membawa kemusnahan kepada Firaun, Namrud, kaum tsamud, kaumAad dll.

    Dia lupa satu hari nanti UMNO akan kehilangan segala2nya yang ada hari ini. Jangan komplen nanti jika jaum UMNO akan ditindas lebih teruk dari apa yang mereka lakukan. Masa itu jangan bangkit soal penindasan yg mereka terima jauh lebih berat dari apa yang mereka buat kepada orang lain. Kerana itulah pembalasan daripada Allah, pemilek sekalian alam.

    ReplyDelete
  6. Ala...hutang tekun pun puak umno nie mana ada bayor pun dan kita orang pun tak heran ler.kerja gomen....lg aku tak pandang ler.kerja penuh dosa.ish.ish.ish.aku hidup sampai ler nie tanpa biasiswa,tekun,kerja gomen dan apa kejadah sumber hasil gomen.malahan aku bagi duit kat gomen ada ler lagi.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa