Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, November 12, 2014

Bangang.....! Kalau Tak Berikan Kesan Atau Ancaman, Kenapa Bising?

Maaf.....rasanya saya gunakan bahasa pada tajuk yang berpadanan dengan subjek

Majoriti Pas tolak Pasma
12 November 2014

6 comments:

  1. Malulah dengan jawatan Pengerusi Lajnah Dakwah Pas tetapi berjiwa halus.kerana beliau adalah dalam aliran terengganu.cukup taksub mempertahankan Presiden pas,Pas apa perlu takut denagn PASMA.Pasma hanya sebuah badan NGO aje.Sepatutnya Peminpin Pas terus menujukan kekutan pasukan dan terus tidak mempeertikaikan pertubuhan Pasma .Dan sepatutnya Ljnah Dakwah ini berperanan mendidik dan mendakiti diri dengan apa juga pertubahan agar bangsa lain kagum dengan Islam.Ini tidak semua perkara kalau yang menyentuh Presiden terus aje di larang.Bila Pas nak berkembang.

    ReplyDelete
  2. Sebagai seorang suami, kita sering bercerita kepada sahabat handai mengatakan bahawa kita tidak berasa cemburu langsung apabila isteri kita bermesra dengan sahabat karib kita tetapi dalam masa yang sama kita tak henti-henti mengugut nak menceraikan beliau atas perbuatan itu. Begitulah umpamanya kebodohan melampau PAS Terengganu ini. Sialnya PAS Terengganu ini hinggakan apa juga yang disentuh pastinya menjadi arang.

    ReplyDelete
  3. Abe

    Ini sorang lagi mangkok dari PAS Terengganu yang nanar. Lain yang orang kata, lain pula yang dia nampak. Pertama, mamat ni jenis gatal mulut bercakap benda yang takde kena mengena dengan jawatan dia. Dia jaga dakwah. Benda lain. Yang dia dok pi bukak mulut tu benda lain yang takde kena mengena dengan dia.

    Satu penyakit dengan puak ustaz-ustaz yang dok mengampu TGHH ni. Tak kisah pun kalau kena putar belit sesuatu isu janji dapat menegak benang basah. Tak kisah le kalau benang itu eah tenggelam kedasar Sungai Terengganu, jadi boleh bukak mulut untuk tegak benang basah!

    Satu yang saya perhati dengan mereka ini yang membuat kita mengeleng kepala indisbelieve apabila membaca kenyataan seperti ini - kita yang hodoh ke atau mereka yang bodoh, tak paham apa yang orang cakap. Last saya check diri saya, saya mendapati saya masih waras....then it must be them!

    Memalukan. Tengok orang-orang muda didalam PKR dan DAP seperti Rafizi, Tony Pua, Nurul Izah, Nik Nazmi, Dr Ong Kiang Meng dll. Mereka takde le cakap merapu seperti orang-orang muda dalam PAS seperti mamat ni. Depa dok cakap pasal beban yang menghimpit rakyat. Sekarang ni dok kecoh pasai hutang 1MDB yang boleh memberi kesan kepada negara, pasai pembohongan kerajaan yang tidak mengaku memberi jaminan kepada hutang 1MDB, kesan kenaikan minyak petrol/diesel, pasai GST.

    Letih...letih abe dengan puak2 ustaz muda PAS ni. Tengok cakap macam le mereka ni antara manusia-manusia yang hebat didunia ni. Semua depa nak kontrol. Tapi bila bukak mulut....hancur lebur!

    ReplyDelete
  4. PAS dan PasMA dua dua organisasi bahalol untuk orang orang Melayu yang bahalol.

    tiada nilai ekonomi dan kekuatan intelektual , kedua dua mempunyai ahli ahli yang hidup harapkan BR1M sepanjang tahun.

    usah di panjang kan isu isu PasMa dan PAs kerana ia membinasakan bangsa Melayu jangka panjang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan semua orang PAS bahlol, BAHLOL!!!
      Yang bshlol hj hadi pak mentua din ayam dan mangkok-mangkok hayun pengampu mcm ustaz ni Bahlol woi!
      Kau pun kalau ayik posting mengutuk orang secara rambang termasuk dslam katagori bahlol tegar juga, sekelompok dengan haji hadi dan penjilat2 beliau

      Delete
  5. Abis tu mu molek sangat ko perangai azman shafawi oii
    Mu fanatik sangat ko hadi awe
    Baik mu hormat ko pok mu ngan mok mu..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa