Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, December 20, 2014

Probokasi Dari Jenis Otak Warga Tepi Longkang!

Jenis buta hati, buta mata dan buta perasaan pengetahuan
gambar dari tikaqbuloh.blogspot

10 comments:

  1. Abe

    Pertama si Zakwan Rizal ini tidak pernah sampai ke Kelantan. Keduanya dia adalah melayu haprak yang kita tahu semua berugama UMNO.

    Dia tidak tahu bahawa pu4chasing power orang Kelantan adalah yang tertinggi di Malaysia. R3kod yang ada hari ini untuk mengamba4kan kekuatan kuasa membeli otang kepantan ialah T3sco Kelantan t3lah m3ncatat jualan s3banyak RM 1 juta dihari p3mbukaannya......1 hari sale Tesco s3banyak RM 1 juta.

    Itu je ambo nak royat. Yang lain ambo serah kepada cai-cai UMNO dari Kelantan untuk mempertahankan negeri Kepantan, itu pun kalau mer3ka tidak termasuk dalam puak bangang yang Najib kata tempohari.

    Kita tunggu aksi-aksi cai-cai UMNO Kelantan.

    ps: agak-agak kalau kita buat pertandingan berapa banyak rumah bungalow moden disatu kampong di kelantan d3ngan kampong Zakwan Rizal yang dimil3ki ol3h orang melayu - ambo pasti kita m3nang!

    Kalau kita buat pertandingan bilangan rumah orang miskin dan daif antara mana-mana kg di Kelantan d3ngan dikampong Zakwan Rizal - sah kg Zakwan Rizal menang!

    ReplyDelete
  2. apa punya hinaan ni rizal..kalau anda Islam anda tidak akan menghina orang..jangan sampai Allah tarik kesenangan yang diberi kepada kamu

    ReplyDelete
  3. jangan hina kemiskinan orang..kelak kehinaan tu akan kembali pada diri org yang menghina...kesenangan yang Allah bg pada awk..bukan tiket utk awk merasa cukup dan hebat hingga boleh hina orang..Apa guna kaya tapi tak bersyukur???Biar hina di mata manusia jangan hina di pndangn Allah..

    ReplyDelete
  4. bat8

    Itulah sebab abe kata dia ni jenis tak ada pengetahuan, otak pun kosong tak ada perasaan!

    ReplyDelete
  5. Zakwan ni pun merempat dari selatan cari kedarah ditengah ni hehe itu pun kalau dia kata org kelantan merempat ke kl.
    Wan, ko org ulu yg rasa libey aje tapi tak ada kelebihan pun apalagi dari sudut kematangan akal

    ReplyDelete
  6. Anon 4:21 PM

    Saya pun tak kata yang orang kelantan semuanya kaya raya begitu juga yang berhijrah ke KL tak semuanya berjaya dan hidup selesa

    ReplyDelete
  7. Ko tahu tak Zakwan cita org bukan kelantan spt ko menghina org kelantan dah berkurun kedengaran. Satu yg ko x tahu. Org yg menghina org kelantan ni selalunya akan berbini org kelantan atau bermenantu org
    kelantan. Ada yg menghina org kelantan bila sakit masuk hospital, pakar yg membedahnya adalah org kelantan. Banyak lg cita dan peristiwa yg aneh dilalui oleh org yg suka menghina org kelantan. Kamu juga Zakwan akan mengalaminya.

    ReplyDelete
  8. Sedara 10.14....
    Cerita sedara ni ada kena mengena dengan kawan aku sorang. Dia ni dari Johor. Punyalah meluat tengok orang kelantan. Sebut "budu" pun boleh muntah.

    Tapi tu lah. Kalau dah jodoh Allah. Dia berkahwin dengan seorang gadis dari Pasir Mas sebaik saja tamat universiti. Aku jadi pengapit masa tu. Sekarang anak dah 3, comel-comel semua, duduk kat Ampang.

    Skang, kalu balik kampung dia tak lupa bagi aku sebotol dua budu. Cakap pun dah ada slang kelate sikit.

    Pengajarannya, jangan meludah ke atas, takut balik ke muka sendiri. Tak gitu encik admin?

    ReplyDelete
  9. Zakwan, sepatutnya kau bersimpati dgn musibah yang terjadi dan doakan keluarga tu tabah mghadapi semua terjadi. ini tidak sebaliknya kau kutuk lg ada. gunakan akal sebelum buat sesuatu kenyataan

    ReplyDelete
  10. Mu ni mari dari nepal ko bangla???
    Mu ni begong lebih daripada babi..
    Mu nk tahu x kelate x make duit hare tapi mu ni anok hare jadah.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa