Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 7, 2015

Kesian bekas suami Nurul Izzah

Siapa lagi mangsa liwat Anwar?
 | March 6, 2015
Bekas suami Nurul Izzah buat laporan polis
raja shahirPETALING JAYA: Bekas suami Nurul Izzah, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim akan membuat laporan polis berhubung dakwaan yang mengaitkan dirinya menjadi mangsa liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Beliau dijangka membuat laporan polis dalam masa terdekat ini.
MalaysiaGazette difahamkan Raja Ahmad Shahrir cukup kecewa apabila diheret nama dipersendakan dengan cerita-cerita yang boleh menjejaskan reputasinya.
Semalam, beberapa media sosial menyebarkan berita kononnya bekas suami Nurul Izzah akan membuat laporan polis kerana mendakwa beliau juga menjadi salah seorang mangsa liwat Anwar.

6 comments:

  1. Bagitulah gelabahnya mereka yang membuat fitnah hingga tidak tahu hijab hubungan keluarga bila telah menjadi menatu sesebuah institusi kekeluargaan.Jahil sungguh pua-puak yang gila buat fitnah ini.

    ReplyDelete
  2. YANG BAWAK CERTA BEGINI KEJADIAN MEREKA INI DARIPADA MAK BAPAK MEREKA AIR MANI BABI UTAN YAHUDI

    ReplyDelete
  3. Ini semua benih dari umno peminpin yg kaki fitnah yg tak takut azab Allah, kamu tunggulah nanti penyesalan diakirat tak berguna. Dijajikan.kaki fitnah akan makan bangkai.

    ReplyDelete
  4. As salam Pak Din..
    Kenapa Bloglist Malaysia tiada dalam senarai blog Pak Din?
    http://bloglist-malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. anon 9:03 PM

    Maaf Pak Din tak perasan. Pak Din dah listed kat sini

    ReplyDelete
  6. Jangan fitnah org lain dan org lain tak akan fitnah kita...senang je kan..Perdana Menteri dan keluarga di fitnah setipa hari...so...hentikan...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa