Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, February 25, 2017

Bila pencuri jerit 'pencuri', biarkan Polis saja yang siasat

Amanah Kelantan nafi berunding dengan Umno
MOHD ZAILANI ABD RAHMAN - 22 FEBRUARI 2017
Wan Rahim Wan Abdullah

KOTA BHARU - Amanah Kelantan menafikan membuat perudingan sulit dengan Umno Kelantan sebagaimana dakwaan yang disebarkan di laman sosial.

Pengerusinya, Datuk Wan Rahim Wan Abdullah menegaskan, beliau tidak pernah mengadakan sebarang perundingan atau pertemuan dengam mana-mana pimpinan Umno Kelantan.

"Saya menegaskan tiada sebarang bentuk pertemuan dan perjumpaan sama di peringkat negeri atau bahagian bagi mengadakan sebarang bentuk kerjasama atau persefahaman, ini perkara yang sangat serius," katanya kepada Sinar Harian.

Melalui tulisan itu, kerjasama Amanah dengan Umno Kelantan itu dibuat bagi merampas penguasaan Kelantan daripada Pas.

Susulan itu dikatakan terdapat percanggahan dikalangan pimpinan Umno terhadap cadangan itu  selain turut menamakan beberapa ketua bahagian yang terlibat.

Dalam pada itu, Wan Rahim menyifatkan tulisan itu sebagai tidak bertanggungjawab dan fitnah terhadap Amanah Kelantan.

Sehubungan dengan itu katanya, beliau akan membuat laporan polis esok dan menyerahkan kepda pihak berkuasa untuk mengambil tindakan lanjut

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa