Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, February 16, 2017

Terharu dan sedih.......masih ada yang tercari-cari

Rupanya masih ada yang sayang.........terima kasih rakan blogger anakanda Isa yang masih ingatkan ayahanda.......ya.. moundweller telah melahirkan tunas baru mountdweller88.blogspot.com walau pun mountdweller telah dimatikan SKMM untuk tatapan lokal.

Terima kasih alhamdulillah ayahanda masih sihat walau dah masuk golongan antik!

2 comments:

  1. Saya masih guna blog ni sebagai rujukan dengan menggunakan aplikasi…

    ReplyDelete
  2. Anon 3:19 PM

    Terima kasih banyak di atas kesudian saudara walau pun ramai yang dah tak boleh capai. Apa pun kandungan posting mountdweller88 adalah kebanyakan sama dengan blog ini.

    Selagi ada pengunjung insya Allah saya tetap akan kemaskini blog ini

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa