Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, January 19, 2014

'Datuk' Dicekup Khalwat

‘Anggota polis’, teman wanita dicekup khalwat


 

Komander Pasukan Skim Rondaan Sukarela Kawasan Rukun Tetangga (SRS-KRT) Sungai Batu Pahat, Che Suria Che Din, berkata pihaknya menerima laporan mengenai sebuah kereta hitam dipandu berulang-alik di antara kawasan padang Golf Sungai Batu Pahat serta Taman Ular dan Reptilia di sini, jam 11 malam kelmarin.

Katanya, kereta itu kemudian berhenti di satu lokasi gelap dan tersembunyi berhampiran Mes Pegawai Polis, sebelum sepasukan lapan anggota SRS-KRT dihantar untuk menjalankan pemeriksaan, namun tidak melihat sesiapa di dalam kenderaan berkenaan.

“Pasukan itu kemudian mengesan seorang lelaki dan pasangannya berdua-duaan dalam gelap di sebuah pondok terbuka di Taman Rekreasi Sungai Batu Pahat tidak jauh dari keretanya.

“Pemeriksaan mendapati mereka tiada ikatan perkahwinan atau persaudaraan, tetapi mendakwa berjiran di sebuah taman perumahan di Padang Besar,” katanya.

Kata Che Suria, lelaki terbabit dan wanita yang mengaku baru menamatkan pengajian di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) di negeri ini, diberikan saman supaya hadir ke pejabat Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Perlis (JAIPs) untuk tindakan lanjut. - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa