Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, November 6, 2014

Rupanya Hadi Adalah Ketua Parti Yang Paling Sibuk Di Kalangan PR!

Anwar akan pastikan Hadi datang mesyuarat
5 November 2014

5 comments:

  1. budak bahalol , bagi muka aje lah...

    ReplyDelete
  2. Adi Awe akan hadir sekiranya mesyuarat itu dipengerusikan oleh Najib dan penasihat politiknya Raja Petra Kamaruddin. Mesyuarat itu pula perlu diadakan di kota London dan perlu bawa sekali kedua-dua bini beliau. Semua perbelanjaaan bagi transport ke mesyuarat itu perlu diurus oleh Din Ayam. Yang paling penting kena bawa Mustopa Ale sebagai Presideng PAS.

    ReplyDelete
  3. untuk berlaku adil..mintalah senarai kehadiran untuk semua pimpinan PR dari tahun 2008 sampai sekarang..baru kita tahu dari AI sampai ke TGHH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 4:27

      Permintaan sdra tu mudah je. Mesyuarat majlis presiden pakatan bukan macam mesyuarat kedai kopi. Mesyuarat majlis presiden pakatan ada minit dan setiap parti ada.setiap minit mesyuarat ters3but. Mesyuarat kedai kopi xde.

      Kalau PAS ada bukti pemimpin PKR atau DAP tuang mesyuarat seperti TGHH, gerenti PAS dah buat bising.

      Cuba paham apa isu dengan ketidakhadiran TGHH. Isunya sudah la dia tak hadir, apabila wakil TGHH buat k3putusan, TGHH canggah di luar mesyuarat. Itu isunya. Bukan sekali dua dia buat. Banyak kali. Kalau dah tahu wakilnya buat keputusan yang tidak dipersetujui, TGHH pi la mesyuarat s3ndiri, jangan tuang!

      Naknpertahankan TGHH pun, paham le isunya. Kalau macam ni, takd3 bezanya sikap sdra dengan cai-cai UMNO!

      Delete
  4. Baguih sekali bat8 menyekolahkan "kepala-kepala otak batu" dalam PAS. Depa ni bukannya boleh berfikir bab-bab politik ini, lepas subuh pun bukannya nak balik rumah dan bersiap-siap nak pergi kerja malah dok lepak kedai kopi sampai dekat nak azan zohor pula. Begitu juga lepas isya' dok lepak kedai Tom Yam sampai jam 2 pagi. Perangai tak dak nilai ekonomi dan komersial, yang ada hanya perasan Allah sayang sebab kewajiban pi solat aje, yang lain Allah tak suruh....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa