Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, November 15, 2014

Video: Zalim Dan Ganas

Video Ini Sangat Rare, Eksklusif

Ini mungkin salah satu perkara terburuk yang kami pernah lihat selain filem “The Raid”. Ini rakaman grafik pembunuhan 1500 orang tahanan oleh ISIS.
Shoebat.com melaporkan, ISIS ,mengeluarkan satu video yang mengatakan mereka telah menangkap tahanan tentera Iraq dan menembak mati kesemua mereka. Penerangan video mengatakan jumlah keseluruhan individu yang mati dibunuh ialah 1,500 orang. Pembunuhan beramai ramai ini tidak ubah seperti yang berlaku ketika zaman Nazi di Jerman.
Video yang sangat ganas selepas ini.

Lagi cerita dan gambar tentang kejadian ini di RT.com

6 comments:

  1. syiah pergi mamposs..layak je kene bunuh..bunuh dibalas bunuh..takada apa yang kejam tentang video ni..Pergi mampos...

    ReplyDelete
  2. syiah pergi mamposs..layak je kene bunuh..bunuh dibalas bunuh..takada apa yang kejam tentang video ni..Pergi mampos...

    ReplyDelete
  3. PBB yahudi zionis punya..
    tentera yang bergabung dalam PBB ni nak kira camna ye???
    tentera amerika suka serang negara islam..tapi kenapa tentera dari negara islam boleh buat latihan bersama dgn tentera amerika???

    ReplyDelete
  4. baca artikel ni.
    http://jihadkhilafah.wordpress.com/2010/05/19/protokol-yahudi-menghancurkan-islam/#comments

    ReplyDelete
  5. blogger n mmang anti isis. berita luar dr yahudi, usa & syiah jadi rujukan. copy paste bagai. sahihnya blum. kalau bab lucah lg suka

    ReplyDelete
  6. Video yang sangat ganas selepas ni..? Ganas...??!!! Ganas kepala hotak kau..!! ini Okay lah nie...!! Dia tak seksa..! Isis bunuh terus..! Bagi mati cepatt...!! Ganas kalau dia seksa dulu...! Fahammm....!! Aku Sokong Isis....!!! Kalau tengok Syiah haramjadah tuu..seksa orang Sunah.... Lagi Kejamm...Kau tahu tak..?! Kau carilaa...dalam internet.. ada banyak.........!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa