Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, March 7, 2016

Mengapa aku menolak Gerakan Selamatkan Malaysia

MENGAPA AKU MENOLAK  GERAKAN SELAMATKAN MALAYSIA OLEH TUN M !!!

 Deklarasi Rakyat bagi singkir Najib

"Kalau Syaitan sendiri mahu membantu kami menghapuskan kezaliman kami tetap terima" ..........ATGNA
.
Syaitan lwn Syaitan yg menang pon Syaitan. Maka kekal lah Pemimpin kita Syaitan.

Arwah Tuan Guru Nik Aziz berkata demikian dlm konteks ketika itu perjuangan dipelopori org baik2.  Syaitan hanya membantu. Boleh kita terima.

Tetapi dlm konteks sekarang yg pelopori Syaitan, nak bantu pon Syaitan, nak di lawan pon Syaitan, yg baik2 hanya tolong ikut. Siapa yg akan menang?? Tentu lah Syaitan juga sbb yg baik hanya pembantu dan penasihat.

Abu As Siddiq

1 comment:

  1. Adakah Tun itu Syaitan? Semua manusia melakukan kesilapan & selagi dia bernyawa taubat masih terbuka utknya. Gabungan sumer parti itu dirasakan adalah satu2 nya jalan penyelesaian utk menyelamatkan Malaysia yg tengah di ambang kehancuran. Syaitan yg ada sekrg yg satu ini yg patut di nyahkan kerana belum pnh ada pemimpin seblm ini rakyat di tindas begitu teruk sekali. Mgkn ada hikmah di sebalik kemelut ini. Apa yg kita lihat sumer insan2 yg Tun aniayakan dulu akhirnya Tun jugak memohon bantuan dari mereka walau DSAI tidak bersama tetapi anak2 buah nya. Mereka ada harapan rakyat yg dahagakan perubahan demi generasi akan datang, termasuk cucu cicit yg kalian juga.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa