Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 26, 2016

Woo...gedebe juga minah ni!

Belasah pengkid: Pelakon Lydiawati beri penjelasan
Madiha AbdullahAstro Awani |  Mac 25, 2016 18:17 MYT  
Belasah pengkid: Pelakon Lydiawati beri penjelasan
Lydiawati akui terpaksa bertindak sedemikian kerana sudah hilang sabar. -Foto Facebook Lyd Saimon
PELAKON Lydiawati menjelaskan dia punya sebab tersendiri apabila bertindak membelasah seorang yang didakwa pengkid, seperti yang dilihat dalam dua video yang dikongsi ke akaun Facebook.

Dalam status yang dimuat naik bersama video itu, Lydiawati berkata dia berbuat demikian kerana individu berkenaan sering mengganggu ketenteraman hidupnya, malah memberi tekanan emosi buat dia dan keluarga.

Tidak membuat penjelasan terperinci tentang apa yang dilakukan individu tersebut, Lydiawati menambah apa yang dilakukan membuatkan dia trauma dan berasa tidak selamat, walaupun di rumah sendiri.

Lydiawati juga memberitahu, dia terbuka menerima apa sahaja kritikan orang ramai atas tindakannya itu, dan berharap ia menjadi pengajaran kepada sesiapa sahaja yang mempunyai niat yang tidak baik.

Dalam dua video berdurasi 1 minit 30 saat yang dimuat naik ke Facebook itu, Lydiawati yang menempa populariti sekitar era 80an dan 90an, dilihat naik berang dengan memukul dan menendang pengkid tersebut.

Video - 





























Part 2
Posted by Lyd Saimon on Thursday, March 24, 2016
Pelakon "Darah Satria" itu juga memberitahu telah membuat laporan polis berhubung kes berkenaan.

Semalam, akhbar Malay Mail Online melaporkan berita Lydiawati yang berasa terganggu apabila sering menerima mesej dan panggilan lucah daripada seorang pengkid.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa