Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, March 31, 2016

Adakah Mahathir tunduk dengan hati dan perasaan?

TUNDUKNYA BEKAS SANG PENGUASA YG DZALIM..

Akhirnya Tun Dr Mahathir seorang Diktator terpaksa tunduk di atas pentas berlatar belakangkan Poster Besar yang tertulis perkataan "REFORMASI INSTITUSI" dan "BEBAS ANWAR UNDUR NAJIB"

Diktator BANGSAT Sepanjang Zaman ini terpaksa mengakui rakyat terbanyak menolak UMNO dan mahukan musuh utama politiknya ANWAR IBRAHIM menjadi pemimpin No.1 Malaysia...

Laungan "Reformasi", "Hancur UMNO" dan "BEBAS ANWAR" oleh rakyat jelata yang hadir berselang seli ketika beliau berucap di atas pentas sering menganggu tumpuan dan ucapannya.. Kemarahan rakyat terhadap Mahathir dan kezaliman UMNO tidak mungkin akan terpadam buat selamanya..

Mahathir juga menyedari bahawa beliau sedang dihina dan dicerca secara berhadapan dengan rakyat di atas pentas "Muafakat Selamatkan Malaysia",.. Begitulah Allah mengaibkan seorang Diktator Maha Zalim seperti Mahathir...

Diktator yang bernama Mahathir Mohamad ini akan dibawa dan diarak oleh rakyat ke seluruh negara..
Maruah serta harga dirinya kini sedang ditelanjangi oleh rakyat..

Dengan ketentuan Allah, maka Diktator Maha Zalim ini terpaksa menerima balasan di atas perbuatannya yang lalu..

Marilah berdoa moga apa yang menimpa Tun Dr Mahathir ketika ini adalah Kifarah dari Allah bagi menyucikan segala dosa2nya..

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO & PAS

2 comments:

  1. Ada seorang sahabat dulu pernah berkata yg dia berdoa smoga Allah SWT panjangkan umor Mahathir. Apabila kawan2 tanya apsal pulak yg baik hati doakan manusia zalim panjang umor dia kata supaya suatu hari Mahathir dapat teng9k dgn mata kepala dia sendiri bagaimana anak-anak didik dia menjahanamkan Malaysia ni. Dan pada waktu yg sama supaya dia dapat rasa bagaimana seorang yg pada satu waktu berkuasa mcm Firaun akhir dianjing kurapkan oleh anak2 buah dia sendiri. Itulah yg sedang dialami oleh Mahathir pada mada dan saat ini.

    ReplyDelete
  2. Bila dia nak insaf ni masalah betul kalau dqh ego keras hati dan degil

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa