Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 3, 2017

Saya akan ke SPRM

Saya akan ke SPRM - Annuar Musa
Astro Awani |  Februari 02, 2017 23:48 MYT
Saya akan ke SPRM - Annuar Musa
Tan Sri Annuar Musa akan ke SPRM pada pagi Jumaat selain mengakui rela disiasat agensi penguatkuasa itu. - Gambar Astro AWANI / Shahir Omar
SEPANG: Tan Sri Annuar Musa akan ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada pagi Jumaat selain mengakui rela disiasat agensi penguatkuasa itu.

Annuar yang juga Ahli Parlimen Ketereh itu tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada malam Khamis memberitahu akan bertemu Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Ismail Sabri dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak selepas ke SPRM.

Dalam pada itu katanya, tidak timbul isu tikam belakang oleh mana-mana pihak dalam isu berkenaan.

"Saya fikir tidak timbul soal tikam belakang. Jangan tuduh mereka. Biar SPRM siasat saya dahulu," jelasnya.
BACA: Penggantungan Mara: Saya akur dan akan bekerjasama dalam siasatan - Annuar Musa

BACA: SPRM buka kertas siasatan isu Annuar Musa


Ketibaannya disambut lebih 400 penyokongnya.
Selasa lepas, Annuar dilaporkan berkata, beliau akur dengan keputusan penggantungannya sebagai pengerusi Majlis Amanah Rakyat (Mara) dan pengerusi Pelaburan Mara Bhd (PMB) yang berkuat kuasa serta-merta.

Annuar pada masa itu berada di New Zealand turut mengakui tidak tahu menahu berkenaan mesyuarat khas Ahli Majlis MARA yang diadakan pada hari berkenaan.

1 comment:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa