Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, January 18, 2014

Bangang Sangatkah Melayu?

Jangankan bapak melayu
Cucu melayu pun kalau yang cerdik takkan terikut-ikut dengan kebodohan bani melayu yang memalukan!

3 comments:

  1. Abe,

    Orang melayu di negara kita berjumlah hampir 20 juta. Geng Umno 3.4 juta termasuk suku sakat mereka dari kalangan bumiputra bukan Islam di Sabah yang kebanyakannya berugama kristian. Siam kat kedah tu adalah sikit.

    Maknanya orang melayu yang berada di luar UMNO jauh lebih ramai iaitu sekitar 16 juta orang. Inilah yang dikatakan puak-puak yang pikir pakai kepala lutut. Dia orang ingat dia orang majoriti.

    Dia orang ingat negara ini dia orang je yang punya. Inilah hasil yang dikehendaki oleh TDM. Melayu-melayu yang mati fikirannya. Melayu-melayu yang sudah dijadikan robot yang bergerak,bertindak mengikut aturan program yang dikehendaki oleh tuannya.

    Ini satu perkembangan yang menarik untuk kita lihat. Pertama apa reaksi pemimpin-pemimpin utama UMNO dengan provokasi mengajak kepada pergaduhan. Senyap maknanya bersetuju kerana penganjur provokasi ini hendak mempertahankan pemimpin no.1 UMNO.

    Keduanya, kita nak tengok reaksi pihak PDRM. Buat dono ke buat acuh tak acuh.

    ReplyDelete
  2. 1. Pantang AJAL sebelum MAUT? Hmmmm...
    2. 18 Jan 2013???... hmmmm....

    ReplyDelete
  3. LOL macam kes kangkung.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa