Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 7, 2014

Aku Nampak Yang Menjawab Nilah Sebenarnya Terlelap

Lain maksud ulasan Dr. Maza, lain yang dia faham dan jawab!

" JAWAPAN UNTUK DR MAZA DARI DATO' NIK ZAWAWI DAN WILAYAH FAQEH AJARAN SYIAH "

6 comments:

  1. Mamat yang perasan jadi Syed Qutb tu bukan saja terlelap malah tetapi tenggelam sama di Tasik Kenyir yang mahu terjun sama dari bahtera. Ibarat si Luncai dengan labu-labu dan habuannya. Jadi biarkan, biarkan. Perasan...sampai termimpi jadi Syed Qutb walau terlelap seketika.

    ReplyDelete
  2. pas la ni bukan hanya asw malahandihinggapi barah syi'ah.Lepas x sokong umno BN, ingatkan bagi pada pas ok trapi rupanya tidak.Sebelum aku bacadr maza punya komen,aku dah memang fikir dan dapat rumus macam tu -UG dang kerajaang perpadu$wang. Aku x nak undi sapa sapa lagi dah.

    ReplyDelete
  3. Abe

    Pertama Syed Qutb muda ini tidak mewakili kepimpinan PAS. Kenyataannya yang PAS tidak pernah sepi memberi ruang kepada ahlinya untuk memberi t3guran kepada pimpinan tidak tepat dengan apa yang kita nampak. Yang jelas TGHH terutamanya tidak boleh ditegur dan autokratik dalam banyak isu.

    2. Siapa Sued Qutb muda ini berbanding dengan Dr Maza. Dia bol3h memperlekehkan Dr Maza? Astarfirullah. Tajuk jawapannya nampak gah. T3tapi mana penerangan meng3nai wilayatul faqih?

    3. Satu stail puak UG ini s3lalu bercakap berhelah. Bawa hujah atau perumpamaan, ulas s3cara umum tanpa merujuk secara spesifik kepada isu yang berlaku yang hendak dikaitkan. Orang Kelantan panggil "sorok punca".

    Biasanya stail ini diguna kerana jika dirujuk secara spesifik akan menampakkan tujuan sebenar untuk menegak benang basah. Tektik mudah la, senang orang baca la. Ia adalah strat3gi untuk mengelirukan orang. Mahathir, Najib memang pakar sorok punca ni......

    ReplyDelete
  4. Dato Nik Zawawi? Individu inilah yang dikatakan mendapat gelaran "beli" tu? Individu ini juga yang dikatakan melesapkan wang derma untuk mendirikan pusat tahfiz tu?

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya individu bernama Syed Qutb remaja ini belum akil baligh lagi. Jika dibaca tulisannya langsung tiada nilai ilmiah. Maka dgn itu dia adalah termasuk dlm golongan bangang yg dikatakan oleh Najib.

    ReplyDelete
  6. Anonymous 9:36 PM.....itulah nampaknya kerja ostad-ostad ula mak ni. Yang menuduh sampai bawa bukti tapi nampaknya dicover rapat oleh PAS dan ahli syuranya. Ingat ye akhir zaman ni pesanan Rasulullah..ula mak nya berbagai. Waspada jangan salah ikut ula mak dunia wa suk.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa