Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, December 6, 2014

Berat Mad Said Tibai Mashitah Ni - Aku ragu yang page benar Mad Said punya!

Berat Mad Said tutuh ni!

Saye perhati je si mashitoh ni . "Dulu dikatanya , lelaki dan perempuan boleh bersalam selagi kedua pihak tidak naik nafsu " . Sekarang dikatanya " Bernyanyi dalam ceramah , ustaz yang dahulu kale rocker menjadi ustaz . Dikatanya semakin celaru .

Itu bukan celaru bodo . Itu namenya berhijrah . Kalau mu nk berceramoh tapi tidok kene dengan gaya budok zaman sekarang . Budop mane yang nok tertarik dengan agama . Kite kalu nk berceramoh . Kite kene selitkan unsur lawak dan juga nyanyian . Baru ceramoh kite hidup . Bukan layu . Bukannya macam mu , dulu ustazah jadian lening ustazah terlebih jadian . Dia ingat lawo dia mekap tebal gitu mo"or . Ingat orang selere tengok mu ?


Saye dengor cerita budop kelantan kene toreh muka dengan penyamun ? . Dengor kate yang kene toreh tu orang puan . Tapi seorang perempuan tu mampu melawan 2 orang penyamun yang berjantinakan lelaki . Kenapa seorang pemuda yang berusia 20an berjantinakan lelaki tidak mampu melawan peliwatnya yang berusia 60an . Di mana kekuatannya ?

baca kat sini

1 comment:

  1. Sama ada page itu benar dia punya atau bukan, pokok isinya adalah betul dlm dua isu yg di atas ini.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa