Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, December 5, 2014

Berzina Dengan Isteri Orang: Lelaki Parah Dilibas Dengan Sabit (Bergambar)

5 Gambar Lelaki parah dilibas sabit akibat berzina isteri orang 

BACHOKSeorang lelaki cedera parah akibat dibelasah dan dilibas dengan objek tajam.

Dalam kejadian itu, mangsa telah dilibas dengan sabit di bahagian belakang leher mengakibatkan telinganya putus separuh. Mangsa juga ditikam dengan sabit di bahagian belakang badannya.

Mangsa yang kehilangan banyak darah, dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan segera.
Menurut sumber, punca kejadian adalah disebabkan mangsa yang dipercayai berzi-na dengan isteri orang. 

Suami wanita yang berang terus menyerang mangsa dengan sabit sebelum menikam bahagian belakang badannya. - MY MEDIA HUB

10 comments:

  1. Bagus !!!!!

    Klantan orang orang nya gila ngentot yea. Apa tak cukup dakwah agama ke ????

    Tok Guru Agama banyak , maksn gaji buta saja ke....

    Ekonomi negeri gagal , agama gagal , apa yang kerajaan negeri boleh buat kerja ???? Gaji rakyat bayar tak pernah kurang , tapi bahalol jugak.

    Talk is Cheap !!!!!

    ReplyDelete
  2. apa hang dok merepaek labu ! ABU !

    ReplyDelete
  3. Negeri di gelar "SERAMBI MEKAH", sungguh memalu kan. Kerja kerja keji begini, berita nya kerap lkeluar dari Negeri ini dan juga Negeri jiran nya.
    Pada aku tindakan yang di ambil oleh si penyerang ternyata tidak adil. Kalau si perempuan tidak "RELA" masa kan perkara buruk itu boleh berlaku. Resenol lah sedikit wahai si penyerang.
    Seperkara yang memalukan dari "SERAMBI MEKAH"ini ada lah mereka yang buta huruf begitu tinggi. Ini di akui sendiri semasa PAU di PWTC(Pusat Wanita tanpa coli) bahawa 15 orang pemuda yang mewakili Negeri Kelantan merupa kan perwakilan "PEMUDA" yang buta huruf.
    Di mana para ustaz dan ulama'. Bukan kah di "DATARAN" ILMU" ada kuliah pada setiap pagi Juma'at. Adakah mereka yang datang hanya untuk berhibur dan bukan untuk menimba ilmu.
    Parti yang "BERKARAT BIRU" pasti gembira kerana kegagalan pehak yang berwajib mengasuh umat Kelantan.

    ReplyDelete
  4. anon 3.55, memang lidah tidak bertulang tapi tidak perlulah bercakap (beri komen) sesuka hati tanpa berfikir terlebih dulu....

    ReplyDelete
  5. Woiii bodo..janghe dok sedap cakap...kecek tu biar ikut kepala sikit..janghe guna kepala lain...kalu bodo dok diam..janghe dok komen!penjenayah bukan di kelantan sajo bodo...kalu terjadi dekat ahli keluarga mu baru tahu...bahalol!baso b-end...

    ReplyDelete
  6. Inilah akibatnya kerana hukuman yg dilaksanakan di Malaysia terhadap pesalah tidak disaksikan oleh khalayak. Jika hukuman sebat ditonton oleh khalayak, mesti ada rasa gerun masa nak buat kesalahan. Jika dilaksanakan hudud pula itu adalah paling baik memenuhi syariat Islam.

    ReplyDelete
  7. Hoi Anonymous December 5, 2014 at 3:55 PM.
    Ale utoh beto lah kamu nie.
    Seks tidak ada kena mengena ngan orang Klantanlah bodoh....... di mana-mana di Malaysia ini kalau iman tak kuat berlakulah seks bahalol.Tak kiralah di Klantan ke , Pahang , Selangor , Sabah maupun seluruh pelusuk Malaysia ...... kalau dah tongong tu tongong jugak

    ReplyDelete
  8. memang patut .......

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa