Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, December 12, 2014

Buat-Buat Tak Faham Isu Pokok: Sudah-Sudahlah Membangangkan Diri!

Kali ini Takiyuddin pula dedahkan diri.....
Bukan tak ada wakil tapi keputusan yang diputuskan tak dipakai!

Abdul Hadi ada alasan tak hadir
12 Disember 2014

6 comments:

  1. Elok jika PAS hantar alat perakam suara saja. Selepas terima rakaman seusai mesyuarat, ikut sukalah nak setuju atau tidak hasil perbincangan dan keputusan mesyuarat itu, bukankah lagi senang? Alat perakam suara pun boleh dikategorikan sebagai wakil juga. Ataupun lebih baik jika hantar jurukamera buat rakaman video mesyuarat itu, boleh didengar sambil menonton lagi. Begheh!!!

    ReplyDelete
  2. kalau bolih aku syorkan tambah satu lagi iaitu hantar boneka yang berjopiah dan berjubah sebagai mewakikan parti pas dan di selitkan dengan alat perakam.jadi tak payahlah manusia menghadiri apa juga mesyuarat,manusia bolih buat aktiviti lain.

    ReplyDelete
  3. yang membuatkan Hj hadi terus kelu kerana terlalu ramai pengampu,pembodek,pencacai yang membela hj hadi,itu sebab beliau merasakan dirinya terus bagus,

    ReplyDelete
  4. Bila nak habis isu ponteng mesyuarat ni hah??? Orang nak terajang UMNO/BN keluar dari Putra Jaya depa masih kecuh nak menegakkan benang basah.
    Sekarang elok jika AJK PAS Pusat ramai-ramai pegi tanya Presiden Parti soalan ini..."Yang akan datang ni Tuang Presideng nak hadir mesyuarat ke tidak...kalau dia jawab "Atas saya la nak hadir ke tidak..." AJK semua pakat sekeh kepala dia sorang lima enam kali sampai betul-betul jadi biul..... sebelum sekeh tanggalkan serban dulu baru ada effect.... Saya rasa bila Presideng dah biul bercakap pun air liur meleleh jer...barulah boleh tukar kepimpinan dan PAS boleh maju ke hadapan.

    ReplyDelete
  5. Tuang presideng sebagai nakhoda xsihat perlu cari nakhoda baru...kalu tidak kapal tarak tahu mane mahu pegi

    ReplyDelete
  6. Geng geng bahalol PAS ini ada di mana mana ; tengok muka pun sudah tahu...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa