Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, December 2, 2014

Jenayah: Nafsu Kuda - Di Pasir Putehlah Pulak! (gambar)

Wanita Trauma Selepas Kejadian Samun Dan Cubaan R040L Di Rumahnya Di Pasir Putih (6 Gambar)

Wanita Trauma Selepas Kejadian Samun Dan Cubaan R040L Di Pasir Putih (6 Gambar) | Satu kejadian samun dan cubaan rogol berlaku di sebuah rumah di Lorong Sentosa Wakaf Berangan Sri Aman Pasir Putih. Semasa kejadian terdapat 3 orang di rumah terbabit, mereka di datangi oleh dua penyamun lelaki bermotosikal. 
Mereka bertindak ganas terus merampas berbagai barangan berharga yang ada pada mangsa serta yang ada di dalam rumah terbabit. Salah seorang mangsa wanita sedang mandi telah di tarik keluar ke ruang tamu, suspek sempat membuka seluar mahu merogol salah seorang mangsa namun hajat nya tidak kesampaian setelah di panggil rakan nya. 
Suspek terus bertindak ganas dengan menumbuk muka mangsa dan menoreh dengan pisau yang mengakibat kan kecederaan. Selepas itu suspek terus lari keluar, mangsa yang cedera telah di hantar ke Hospital Tengku Anis mangsa mengalami luka pada bawah mata dan kesan torehan pada pipi. Kes ini telah dirujuk kepada pihak terbabit dan gerakan memburu suspek giat dijalan kan, suspek berbadan kurus dan gambaran wajahnya telah di lakar bagi mengesan suspek. Di bawah merupakan lagi gambar kejadian samun di Pasir Putih.
 
 

 - sumber

11 comments:

  1. Tak pa sikit ja tu kan kera jaan pak jib dan pembodek2 dia kata m,sia aman.dapat bangun pagi gi pekena kopi n nasi lemak main dam aji.Rompak,rogol bunuh sana sini masih lagi dianggap aman.Bukan anifah aman dia tetap aman sampai bila.walaupun dia bohong.

    ReplyDelete
  2. orang orang kelantan ini orang orang susah mental dan duit , nampak gaya nya....

    lagi kuat kawalan undang undang agama dan pendidikan agama , lagi burok kesan nya kepada masayarakat.

    apakah hati hati mereka sudah ter tutup pada hidayah ; dan jaja jaja agama hanya lah untuk mengaburi rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiiiii....apa maksud ko..."lagi kuat kawalan undang2 agama dan pendidikan agama...lagi buruk kesannya pd masyarakat.."
      Ko memang setan bertopengkan manusia..
      Merendahkan agama dgn maksud nak ckp negeri Kelantan se Gah mana..??
      Memang ko ni manusia tak guna..

      Delete
  3. Admin....
    Nak mintak penjelasan boleh? Jujur ni.
    Apa pandangan admin apabila DAP berkeras mintak jawatan Timbalan Speaker di Selanror kerana telah dijanjikan jawatan tersebut? Agaknya siapakah yang telah menjanjikan jawatan tersebut?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Anon 5:57 PM

    Terima kasin kerana minta pandangan.

    Pada saya DAP bertindak bodoh!
    Boleh tengok dalam N3 saya yang ini: http://mountdweller.blogspot.com/2014/11/aku-rasa-dalam-hal-ini-dap-bertindak.html

    Dakwaan blogger Omak Kau yang menyatakan itu adalah janji Azmin pun tidak lagi sahih dan sukar diterima kerana....apabila Azmin angkat sumpah sebagai MB dan Speaker dilantik, Azmin minta pihak PAS mengemukakan nama Calon sebagai Timbalan Speaker dari PAS.

    Kalau Azmin dah janji dengan DAP, logiknya Azmin telah mencemarkan namanya sendiri dan tak menghargai sokongan PAS kepadanya dalam isu kerusi MB!

    Kalau Azmin jenis kaki bohong dan lidah bercabang, tak tahulah nak kata apa.

    ReplyDelete
  5. Awek tu baru lepas bertunang bro..

    ReplyDelete
  6. Anon 6:20 PM

    Alahaii.....kesiann....
    Nak kata apa lagi?

    ReplyDelete
  7. Memang di Kelantan pun tidak selamat sekarang. Bukan kerana Agama, bukan kerana miskin tetapi kerana dadah - penguatkuasa undang-undang.

    Manusia yang jadi hamba dadah ni, mana masuk ajaran agama?

    Kalau Kelantan rakayatnya rata-rata miskin, cuba cek berapa puluh penerbangan yang penuh oleh MAS, Air Asia, firefly dan malindo pada setiap hari yang berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra?

    Cuba cek pula berapa buah bas yang penuh berlepas dari KB setiap hari?

    Cuba cek pula jenis beras apa yang orang kelantan makan setiap hari?

    Saya tak kata Kelantan kaya tetapi cuba tengok indeks sebenar negeri mana yang termiskin di Malaysia?

    Pada satu masa anak saya bersalin di KL, dari tengahari kami (saya dan isteri) enquire flight untuk ke KL, akhirnya saya dapat juga hanya last flight dari firefly. Nak berkereta lambat sebab KL-KB 400km lebih.

    ReplyDelete
  8. Itu lah.... Dari dulu sampai skarang... Kerajaan pusat kata negara aman.. Aman pala otak ia... Siapa yang cakap aman.. Menteri mana... Otak menteri duk kat pungung .... Bukan kata kat kepala lutut.. Sapa menteri yg jaga keselamatan negeri kelantan.. To pa... Itu menteri jaga kelantan.. Kenapa tak bgi pada menteri besar. Dari tahun 90 sampai sekarang orang umnongak jaga negeri kelantan.. Sedangkan negeri lain yg bn perintah.. Jaga keselamatan ialah mb atau km .. Jika parti lain seperti amal. Atau pp di pulau pinang.. Mengamuk kata tak boleh sebb mengangu orang ramai atau di tangkap... Tapi perkosa..pekida boleh walau ada gambar bukti.. Zahid hamidiiinnn tengok sebelah matanye.,

    ReplyDelete
  9. Bagi saya DAP bertindak mohon jawatan Tim Speaker itu suatu yang relevan dan mengikut hak yang sepatutnya. Kalau nak diikutkan PAS sepatutnya tidak langsung layak diberi jawatan exco apalagi Tim Speaker setelah melakukan khianat secara terang-terangan terhadap PKR dan PR. Kota Damansara yang sepatutnya PKR menang pun PAS letak calon untuk bertanding dan sudahnya PKR kehilangan satu kerusi DUN dan menjadikan PKR hanya ada 14 ADUN iaitu kurang 1 dari PAS dan DAP (semuanya pengkhianatan PAS terutama Presiden Hadi Awang - Ulama berperangai hodoh). DAP yang tetap setia sepatutnya diberi lebih perhatian dari kawan sebangsa dan seagama (PAS) yang sentiasa mencari peluang menikam belakang. Sikap tamak haloba dan munafik sebahagian pemimpin ulama UG PAS sebenarnya adalah musuh utama kepada rakyat yang mengharapkan pembelaan dari pemimpin yang mereka yakini kerana status "Islam" tetapi bersikap sebaliknya. Berlainan dari UMNO yang dikatakan sebagai "Syaitan yang dikenali". Maaflah Admin kerana pandangan yang tak sehaluan.....

    ReplyDelete
  10. Monkey Shooter

    Tak ada masalah kita bertukar pandangan. Saudara ada alasannya.

    Cuma bagi saya, saya tumpukan terhadap Azmin yang meminta senarai calon dari PAS samalah kerusi itu diperuntukkan kepada PAS. Itu adalah soal janji atau soal suara kerana Azmin adalah MB.

    Memang betul saudara kata DAP juga berhak dan memang mereka lebih berhak pun di atas dasar setiakawan DAP tidak tersasar.

    Cuma yang saya kata DAP bertindak bodoh tu kerana perkara dah hampir settle dan keadaan hampir pulih tak guna dipanaskan lagi.....di manakah penghujungnya? Azmin juga yang sakit kepala berkaitan politik. Azmin harus tumpukan masa dan otaknya kepada pentadbiran negeri.

    Apa pun terima kasih saudara Monkey Shooter

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa