Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 14, 2014

Video dan gambar: Hantu Kejar Kereta

Ini cerita seram yang aku kutip dari blog alamcyber 2020
Ada lagi gambar dan ceritanya di sini
Mengikut cerita ni, pemandu lari dengan mengundurkan kereta
 
# Ini pula cerita aku (mountdweller)

Silap pemandu ni ialah dia lari.......
Aku pernah alami peristiwa macam ni.......dihadang lembaga tak berkepala
Apa yang aku buat ialah aku tukar gear dan pecut
Aku kata "Kalau kau tak lari aku langgar"

Tahu pulak dia mengelak dan lari ke tepi jalan dalam semak
Aku berenti dan tinjau......
Dia pulak yang hilang!

Seorang anak angkat aku pulak, keretanya dihinggap makhluk terbang di cermin hadapan dan menghalang pandangannya
Dia berentikan kereta serta buka tingkap
Dia ajak makhluk tu masuk kalau nak tumpang
Tapi...... tak semena-mena makhluk tu terbang melarikan diri!
Peritiwa ni berlaku di satu malam laluan Sungai Koyan - Raub

7 comments:

  1. Small budget movie.. Kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Seram juga tengok setan ber perangai macam ini.

    Setan pakai kain puteh , tak tau pulak kalau dia pakai cincin berlian jugak!!!!!

    Macam real saja , mesti dia undi umno nak join jutaan setan setan tak ber duit sekarang ini.

    Kot kot setan ini nak mintak duit kopi sebab tengok macam badan tak besar , tak boncit lagi.

    ReplyDelete
  3. Insaflah...adakah anda akan membiar:
    1. Malaysia mengikut acuan turki kamal attaruk?
    2. Murtad xkan disekat?
    3. Hukum allah ditolak mentah2?
    4. Liberalisasi menyerap?
    5. Org islam mesra gereja tanpa rasa segan nk masuk mintak tlg?
    6. Hak Israel dihormati?
    7. Org mcm alvin disuruh ikut perjuangan nabi?
    8. Bini nk dijadikan mb

    Tepuk dada tanya iman bang...jgn main ikut2...kelak kita akan masuk kubur juga.

    ReplyDelete
  4. Suara dlm video tu suara hantu ke? Bunyi mcm dialog tamil je. Hantu India ke?

    ReplyDelete
  5. Anon 10:44 PM December 14, 2014

    Rasanya tak pernah lagi hantu berdialoq. Suara org yang rakam video tu kot?

    ReplyDelete
  6. Anon 12:40 PM

    Anda dari mana? masuk bilik mana?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa