Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 5, 2017

Betul tu.....Nape tak sabar dan bengap sangat?

Amanah, telefonlah, bukan guna media
ATIRAH HASLI - 5 FEBRUARI 2017
Mahfuz Omar

SHAH ALAM - Tindakan Parti Amanah Negara (Amanah) yang secara terbuka meminta Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) mendedahkan hasil pertemuan bersama Pas awal Februari lalu dikatakan tidak wajar.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar berkata, Amanah sepatutnya tidak perlu menggunakan media untuk mengutarakan kemahuan mereka kepada Bersatu.

"Tidak perlulah Amanah pergi minta secara terbuka. Patut telefon (buat panggilan) sajalah dan minta kepada Bersatu apa yang mereka mahu.

"Saya anggap ia tindakan tidak wajar," katanya kepada Sinar Online.

Kata Mahfuz, Amanah tidak perlu mengingatkan Bersatu untuk melapor hasil pertemuan itu kerana ia sudah menjadi tanggungjawab Bersatu untuk berkongsi hal tersebut dengan Pakatan Harapan.

"Oleh kerana Bersatu sudah ada kerjasama dengan Pakatan Harapan, sudah tentulah mereka akan menyampaikan maklumat kepada rakan pakatan. 

"Parti yang ada tidak perlulah meminta atau mengingatkan Bersatu secara terbuka untuk berkongsi laporan penuh pertemuan dengan Pas," katanya lagi.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa