Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, June 17, 2016

Raja Putar ni lagi?

Dakwa terbabit skandal: Muhyiddin gesa Raja Petra minta maaf 
T K Letchumy TambooAstro Awani |  Jun 16, 2016 23:11 MYT

Dakwa terbabit skandal: Muhyiddin gesa Raja Petra minta maaf
Katanya Muhyiddin, tuduhan penulis blog Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin dalam beberapa siri entri blognya menjijikkan. - Gambar fail
KUALA LUMPUR: Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan tuduhan liar yang dilemparkan terhadapnya adalah tidak berasas dan berniat jahat.

Katanya lagi, tuduhan penulis blog Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin dalam beberapa siri entri blognya menjijikkan.

"Segala tohmahan tersebut adalah fitnah jahat dan sangka buruk yang disebarkan semata-mata untuk merosakkan integriti serta berbaur politik yang cukup menjijikkan lebih-lebih lagi di bulan Ramadan yang mulia ini.

"Sempena bulan Ramadan yang juga merupakan bulan keampunan dan kerahmatan, seharusnya orang yang membuat fitnah ini beristighfar dan berdoa semoga dihapuskan segala dosa-dosanya," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di laman facebook.

Muhyiddin berkata Raja Petra harus meminta maaf jika dia sedar kesalahannya.

"Saya percaya kesemua tohmahan ini bertujuan untuk menjejaskan reputasi saya setelah saya tidak lagi berada di dalam kabinet dan terus lantang bersuara untuk mencari kebenaran.

"Dugaan Allah SWT kepada saya amat besar di bulan Ramadan ini. Saya harus bertenang, bersabar dan berdoa mudah-mudahan Allah SWT permudahkan segala urusan kita," katanya.
Raja Petra dalam beberapa artikelnya, berkata Muhyiddin terlibat dalam skandal terlarang.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa