Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 27, 2016

Malaysian Official 1 : Najib Kena Nafi .....

Posted on Tuesday, July 26 @ 13:52:58 MYT by paktam
MALAYSIAN OFFICIAL 1:NAJIB KENA NAFI BUKAN NAJIB DAN NAJIB BUKAN BERTARAF HIGH RANGKING OFFICIAL IN MALAYSIAN GORVERMENT.

Oleh DATO'HJ MAHFUZ HJ OMAR

1.Saya terkejut bila PM Najib minta mereka yang dinamakan dalam dalam dokumen Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DOJ) mengambil tanggung jawab membersihkan nama mereka dan pastikan tiada wang rakyat disalah guna.Kenyataan PM Najib itu mahu mereka yang disebut nama dalam dokumen  mahkamah di Amerika Syarikat mesti tampil menjelas kepada awam dan mahkamah aset dan wang yang mereka perolehi dan miliki bukan dicuri dari 1MDB.

2.Persoalannya bersediakah Najib membersihkan dirinya dari dokumen tersebut.Walaupun nama Najib tidak disebut secara jelas tetapi gambaran Peguam Negara Amerika Syarikat (deskripsi) yang terkandung dalam dokumen tersebut jelas mengaitkan Malaysian Official 1 adalah Najib. Malaysian Official 1 disebut sebanyak 36 kali dalam dokumen mahkamah Amerika Syarikat.Dalam perkara 28 muka surat 11 dari dokumen setebal 136 muka surat sangat jelas memberi maksud siapa Malaysian Official 1.

SAYA BUKAN PM MALAYSIA SAYA PENGERUSI JKKK KG PELAK MUKIM LEPAR DUN PULAU MANIS PEKAN PAHANG.

3.Perkara 28 dimuka surat 11 menyatakan Malaysian Official 1 ialah seorang yang 'High Ranking Official in the Malaysian Government'.Perkara 29 disebut Riza Shariz Abd Aziz sebagai A Relative Of Malaysian Official 1. Najib perlu menafikan Malaysian Official 1 bukan dirinya dan dia bukan Pegawai awam paling tinggi dalam kerajaan Malaysia atau dalam erti kata lain Najib kena menyatakan dia bukan PM Malaysia.Najib kena menyatakan dia hanya bertaraf pengerusi JKKK Kampung PELAK Mukim LEPAR Dun PULAU MANIS  PEKAN Pahang.Najib juga kena menyatakan yang Riza Shariz Abd Aziz anak kandung Rosmah Mansur dengan bekas suaminya tiada apa apa hubungan dengan Najib.Mungkin Riza hanya seorang kelandangan di Amerika.

4.Saya mengharap Najib kena bersihkan dirinya dari dokumen mahkamah Amerika secepat mungkin.Ini bagi membolehkan proses perlantikan PM baru Malaysia kerana Najib bukan PM Malaysia seperti yang disebut dalam dokumen Mahkamah.Jika Najib masih Malaysian Official 1 yang berkdudukan tertinggi dalam kerajaan Malaysia yakni sebagai PM Malaysia saya mencabar Najib menyaman Peguam Negara Amerika Syarikat dan FBI yang memfitnah dan memburukan namanya dan nama baik negara Malaysia.

#SayaBukanMalaysianOfficial1
#NajibSamanPeguamNegaraUS
#NajibSamanFBI
#SelamatkanMaruahMalaysia

DATO'HJ MAHFUZ HJ OMAR
Ahli Parlimen Pokok Sena
Restoran Pak Punjab Jln Ipoh Kl
12.15pm 26 July 2016/21 Syawal 1437H 

1 comment:

  1. Kalau PM Najib kata dia buka MO1
    Bermakna Najib sendiri memberitahu bahawa dia PM pariah hanya MO Number last dari penjawat awam munkin opis boy atau tukang cuci tandas

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa