Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, February 27, 2014

Gencatan Senjata Antara Zahid Dan Malaysiakini

Tahniah Malaysiakini!
Malaysiakini terima anugerah media sosial 2014
Penggunaan luas media sosial oleh Malaysiakini nampaknya terbalas dalam Anugerah Media Sosial dan Penulis Blog Sedunia 2014 di Kuala Lumpur malam tadi.

Portal berita bebas itu memenangi hadiah Kecemerlangan Media Sosial untuk kategori media atas talian.

Anugerah itu berasaskan undian awam (80 peratus) dan selebihnya penilaian juri.

Ketua Pengarang Kumpulan Malaysiakini  Steven Gan berkata, mereka merancang meningkatkan penggunaan media sosial dengan melantik kakitangan sepenuh masa bagi menguruskannya.

“Kami ada hampir sejuta peminat Facebook.

“Tetapi saya percaya kita boleh lakukan lebih baik lagi,” kata Gan yang menerima anugerah itu daripada tangan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi.

Zahid antara menteri yang tidak puas hati dengan Malaysiakini sebelum ini.

Ketika berjalan untuk menerima anugerah itu, Gan sempat berseloroh: “Kamu tak akan tuding jari pada saya kan?”

Zahid kemudiannya tersenyum dan membalasnya: “Gencatan senjata”.

Dalam ucapan di hadapan 300 orang di majlis itu, Zahid menggesa media sosial melaporkan secara benar dalam posting masing-masing. - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa