Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 16, 2014

Iklan Murah Dari Seorang Artis

Perlukah diiklankan di sini (akhbar)?
Kesiaann.....diakan?

Johan cari calon isteri
DALAM pada Fizz Fairuz umum untuk mengakhiri zaman bujangnya bersama pelakon genit, Almy Nadia, ada juga seorang aktor lelaki yang satu ini sibuk nak cari calon isteri.
Kalau Diva tak sebut nama pun pasti ramai yang sudah tahu siapakah gerangan yang dimaksudkan. Pelakon itu tak lain dan tak bukan tentulah Johan As'ari.
Selepas hubungan cinta tiga hari bersama aktres seksi Lana Nodin berakhir kira-kira sebulan lalu, nama Johan tiba-tiba sepi. Haruslah sepi, Diva kalau kena gelar lelaki psiko dengan Lana pun boleh termalu sebulan okey.
Mungkin rasa dirinya tidak mendapat perhatian media atau sedih tiada pasangan untuk sama-sama meraikan Hari Kekasih pada 14 Februari lalu, Johan terus umum kononnya kali ini dia benar-benar serius mahu mencari wanita untuk diperisterikan.
Geli tekak Diva nak percaya kenyataan yang dikeluarkan Johan.
Bukan apa, terlalu banyak kisah percintaan suam-suam kuku antara Johan dan aktres yang tak perlulah disebutkan nama mereka di sini. Tak gentleman kata kawan Diva si Kepohlina.
Diva pun kalau sudah dua, tiga kali asyik terkena batang hidung sendiri sahaja, susah nak percaya kata-kata orang.
Apa pun, Diva ambil pendekatan tunggu dan lihat tentang siapakah wanita sudi menadah hati terima cinta suci Johan selepas ini. Kalau betul sampai ke jenjang pelamin, barulah boleh percaya ketulusan serta keikhlasan hati Johan. - Diva

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa