Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, February 23, 2014

Kawin-Cerai Artis: Ini Memang Aku Tak Faham! - Bacalah Cerita Erra

Memang jodoh, mati, tanah kubur dan rezeki adalah ketentuanNya
Satu lagi 'hidayah' adalah hakNya juga
Tapi gelaran 'Artis' seolah menjadi taboo bagi alam perkahwinan.......kenapa?

Nasib primadona...

9 comments:

  1. Peminat Erra ke tuan ..he..he..he

    ReplyDelete
  2. Hidup artis dan pasangan ni kebanyakannya terlalu sosial. Hanya segelintir mempunyai disiplin dan saling percaya sesama mereka. Tapi, kalau orang selalu boleh pegang, peluk cium pasangan masing2, mana tahan beb...

    ReplyDelete
  3. Kenapa hilang hak penjagaan anak. Bukankah ibu lebih dekat dengan anaknya berbanding suami....

    ReplyDelete
  4. x heranlah kehidupan artis mereka x pernah puas dengan apa yg ada..maka berlakulah macam2..padahal mereka adalah manusia biasa..

    ReplyDelete
  5. Hidup ini penuh liku dan ranjau. Kecantikan rupa paras bukan abadi. Tanpa iman dan mengabdi pada ALLAH, hidup ini akan berkecai dan.kita menjadi layang-layang yang terputus tali.

    ReplyDelete
  6. Tanpa asas agama, hidup ini bagai meniti buih

    ReplyDelete
  7. tanpa hidayah Allah manusia tak kan jumpa jalan pulang jika itu yang terjadi sampai akhir hayat maka termasuklah dalam golongan yang tetap merugi diakhirat.

    ReplyDelete
  8. Dah menjadi lumrah artis, yang dara sibuk dgn gossip hubungan sana sini. Lepas kahwin, gossip plak dgn perihal rumahtangga. Yang terlebih baik elok saja artis atau selebriti perempuan pegang status janda saja agar senang bergerak bebas. Orang nak pegang, nak peluk, nak bergambar tak de sapa yang nak marah. Kalau status anak dara, isteri orang, banyak hati yang perlu dijaga. Boleh kira dgn jari artis perempuan yang kekal dalam perkahwinan mereka hingga ke hujung hayat. Kawin cerai memang satu trend bagi mereka. Kat sini akau nak tengok si Erra ni berapa kali dia kawin cerai sepanjang hidup dia. Mari kita lihat hitung sama-sama.

    ReplyDelete
  9. Pak Din..
    Kadang kadang aku rasa mereka ni nikah secara kontrak dan ada perjanjian berasingan shj..nikah atas sb sb tertentu...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa