Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 28, 2014

Patutla Bercerai!

Jantan jenis bagaimana agaknya yang boleh kekal kawin artis?

Minta kurang babak intim: Erra Fazira
Oleh Farihad Shalla Mahmud - 2014/02/27 - 22:27:29 PM
Tiada babak intim berlebihan yang dapat disaksikan dalam Konsert Teaterikal Suara Kita kerana pelakon utamanya, Erra Fazira, tidak mahu perkara itu mengundang persepsi negatif, sekali gus meletakkan dirinya dalam perangkap kontroversi.

Dengan situasi terkininya yang masih dalam tempoh edah selama tiga bulan selepas bercerai dengan bekas suami, Engku Emran Engku Zainal Abidin pada 18 Februari lalu, aktres jelita ini meminta pengarah teater berkenaan, Erma Fatima, supaya membuat perubahan drastik membabitkan babak memaparkan kemesraannya bersama Awie.


“Memang saya ada meminta kepada Erma supaya babak intim saya dengan Awie dalam teater ini... 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa