Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, February 25, 2014

Selebriti: Kecantikan Palsu Yang Mahal

Hidung RM50,000
Kuala Lumpur: Tuntutan kerjaya yang mahukan selebriti sentiasa berwajah cantik walaupun usia semakin meningkat membuatkan kebanyakan daripada mereka berbelanja besar untuk mencantikkan wajah.
Tidak hairanlah ada yang sanggup membelanjakan sehingga lebih RM50,000 untuk mendapatkan hidung yang lebih cantik apabila hidung asal ‘rosak’ kerana tercedera atau mengalami masalah kesihatan.
Temu bual Harian Metro dengan beberapa selebriti yang memang menampakkan perubahan wajah yang ketara berbanding sebelum ini mendapati memang mereka berbelanja besar untuk kelihatan terus cantik, malah lebih menarik atau tampan daripada ketika usia muda.
Penyanyi, Winnie Kok atau Winnie K mengaku terpaksa melakukan pembedahan hidung di Korea dengan kos lebih RM50,000.
Bagaimanapun, katanya, pembedahan itu terpaksa dilakukan selepas hidungnya senget teruk akibat jatuh ketika membuat persembahan di pentas dua tahun lalu.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa