Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, June 14, 2016

Amanat baru Hadi?

INI AMANAT BARU KE?

Presiden Pas, Hadi Awang berkata, memilih wakil rakyat adalah suatu tanggungjawab dan mereka akan berdepan kemurkaan Allah jika salah membuat pilihan pada hari pengundian 18 Jun ini.

Kalau apa yang diucap oleh Ahli Parlimen adalah salah, maka berdosa dan celakalah kita, katanya ketika memberi peringatan kepada pengundi Sungai Besar dalam suatu ceramahnya di sini.

Ayoyo...adakah ini amanat baru lagi?

Siapa pilihan yang salah itu?

Adakah yang salah itu calon BN, calon Pas atau calon Amanah?

Atau yang betul di sisi Allah bagi Hadi Awang hanya calon Pas saja?

Jika memilih calon Pas sebagai betul dan terhindar daripada kemurkaan Allah, apakah Ahli-Ahli Parlimen Pas selama ini memainkan peranan yang sewajarnya di Dewan Rakyat atau lebih banyak diam, ponteng dan sebagainya? (SH 13/06/2016).

# sebenarnya aku baru jer tiba di Kota Bharu jam 5:40PM tadi dengan firefly. Jadi ni baru berkesempatan membuka blog. Walau pun tambang murah, hakikatnya dah tak jadi murah bila dekat-dekat nak raya dan semasa cuti

N3 ni pun aku terima semalam dari group

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa