Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, July 14, 2016

Nazri ni betul atau merapu?

Bentuk parti baharu bukti parti pembangkang tidak terima Tun M, kata Nazri Aziz 
Hafiz MarzukhiAstro Awani |  Julai 13, 2016 16:06 MYT
Bentuk parti baharu bukti parti pembangkang tidak terima Tun M, kata Nazri Aziz
Nazri (gambar) berkata ura-ura Dr Mahathir bentuk parti politik baharu membuktikan parti pembangkang tidak mahu menerimanya. -Gambar fail
KUALA LUMPUR: Ura-ura bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad ingin membentuk parti politik baharu adalah satu perkara yang menyedihkan.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata ia membuktikan parti pembangkang tidak mahu menerimanya.

Beliau berkata spekulasi tersebut adalah perkara yang baik untuk UMNO dan Barisan Nasional.

"Eloklah. Sekarang ada rumah baru untuk mereka yang menentang kepimpinan UMNO kini," katanya pada satu sidang media di Malaysia Tourism Centre (MaTiC) di Kuala Lumpur, pada Rabu.

Mengulas potensi parti baharu yang mungkin dibentuk ini, Nazri berkata beliau tidak yakin parti ini boleh melangkah jauh.

"Kita lihat keputusan Pilihan Raya Kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar. Ia adalah bukti yang mencukupi untuk merumuskan tindakan yang diambil Tun Mahathir akhirnya menguntungkan kami," katanya.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa