Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Saturday, July 2, 2016

Orang kata: Perkara yang dah malas nak diperkatakan

Suara Rakyat
Kes banglo RM2.8 juta dlm tempoh 3 bulan shj, SPRM SEGERA TANGKAP pemimpin pembangkang LGE..

Kes seleweng lebih RM100 juta, dah lebih 10 tahun, APA YANG SPRM BUAT !!!

Cuba teka... byk2 Menteri Belia dan Sukan ni, MENTERI mana yg byk simpan koleksi kereta2 mewah !!!

JIKA Pegawai Kanan didakwa seleweng dana kerajaan yg miliki pelbagai kereta mewah pun ditahan & disoal siasat SPRM, KENAPA SPRM TIDAK BERTINDAK SEDEMIKIAN PADA MENTERI 'BERKENAAN' YANG JUGA MILIKI PELBAGAI KERETA MEWAH ??!!!

Ikan bilis jer nampak, TAPI JERUNG TUTUP SEBELAH MATA..

6 comments:

  1. SPRM@barua@bangsat...srmoga Allah menghancurkan pengkhianat rakyat

    ReplyDelete
  2. SPRM@barua@bangsat...srmoga Allah menghancurkan pengkhianat rakyat

    ReplyDelete
  3. Klu org melayu(kecuali yg masih pangkah BN!?) pun nampak percanggahan begini, inikan pula cina dan india. Ingat org semua buta, pekak, dan tak ada otak ka

    ReplyDelete
  4. Melayu ni perangai mcm YAHUDI LAKNATULLAH bila islam mesti masuk syurga, tak ke begitu

    ReplyDelete
  5. sprm buat bodo je...ikan bilis senang dan mudah...jerung.bapak jerung..mana leh usik..macainya banyak.panas pungkok kalau pun usik ekor nya aje...berani? sampai pencen pun tak berani.
    ada mata tengok.ada telinga dengar..ada jari..pangkah..
    tetapi itu la..org yg sebabgsa debgsn kita ni..dah buta mata hati..lansung tak jampak kebenaran yg di depan mata..semuanya elok..entah bila nak sedar nya dari lena yg panjang ni...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa