Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 27, 2016

Najib buat lawak!

Saturday, 27 August 2016
LAWAK NAJIB
Hahaha....hehehe...hihihi...hohoho...

Kahkahkah...kehkehkeh...kihkihkih...kohkohkoh...

Ketawa tak berhenti-henti semua makhluk, bukan saja manusia, tetapi juga segala isi hutan di Cameron Highlands hari ini apabila Najib Razak mencabar mana-mana pihak yang tidak berpuas hati terhadap kepimpinannya agar bertanding menentang beliau dalam pemilihan UMNO yang akan datang.

Kalau nak jatuhkan saya, bertandinglah dalam UMNO tapi jangan runtuhkan UMNO, kata beliau ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Cameron Highlands, pagi tadi.

Pernah kita dengar Najib mencabar sesiapa menentangnya sebagai Presiden UMNO sebelum ini?

Kenapa hanya berani mencabar selepas memecat Muhyiddin Yassin, Mukhriz Mahathir serta setelah menggantung keahlian Shafie Apdal yang kemudian membuatkannya keluar daripada UMNO.

Kenapa tidak berani melakukan cabaran sebelum ini?

Jika benar sedia dan tidak takut ditandingi, mengapa mereka yang mengkritik dan berbeza pendapat sebelum ini, semuanya dibuang dan diketepikan daripada UMNO?

Begitu juga, kenapa pemilihan UMNO yang sepatutnya diadakan tahun ini tidak berani diadakan mengikut jadual, sebaliknya ditangguhkan untuk memberi laluan PRU 14 diadakan terlebih dahulu?

Andai benar sedia dilawan dan tidak takut dicabar, bukankah tahun lepas lagi Najib seharusnya sudah mengumumkan pemilihan UMNO tidak ditangguhkan dan tidak ada sesiapa juga dipecat hanya kerana menegurnya?

Siapa yang Najib nak kelentong agaknya?

Hahaha..hehehe...hihihi...hohoho...kahkahkah...kehkehkeh...kihkihkih...kohkohkoh.... (SH 27/08/2016). - sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa