Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, August 31, 2016

Sebelum ini kecuh pemandu teksi, semalam pemandu Uber pula buat taik!

Polis buru pemandu Uber
SH - 31 OGOS 2016
GEORGETOWN - Polis sedang memburu seorang pemandu Uber yang didakwa merompak wang RM2,000 dan barangan berharga daripada seorang pekerja kilang warga Indonesia di Bayan Lepas, Sabtu lepas.

Dalam laporannya, mangsa, Yab Melva Novasia Sinaga, berkata dia dirompak RM1,150, dua juta Rupiah (RM613), rantai leher dan telefon bimbit.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Anuar Omar berkata, dalam laporan polis, mangsa berkata, pemandu berkenaan secara paksa mengambil daripadanya RM100 sebagai tambang dan RM250 kerana memarahinya, selain wang RM800 dan Rupiah, rantai leher dan telefon bimbit.

Menurut beliau, kejadian berlaku pada kira-kira 5.30 petang di sebatang jalan mati selepas wanita itu membuat panggilan bagi mendapatkan perkhidmatan Uber untuk menghantarnya pulang ke rumah di Batu Maung.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa