Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 25, 2016

Politik matang menghukum borong: Ini Dokterin PAS?

Haram Undi CALUN LAKNATULLAH Termasuk Calun PAN... Jelas???

ADUN Kota Alam Shah yang Biadap!!!
Senada dgn Adun PAN...?
Penerangan Undang-Undang Islam Program 'BADUT'?

Program Taklimat dan Dialog Rang Undang2 355 telah diadakan semalam di Bandar Klang. Program itu diadakan diatas semangat perpaduan dan keterbukaan untuk menyampaikan usaha2 yang diambil demi kebaikan negara di Parlimen.

Selaras dengan Budaya Politik Matang dan Sejahtera, kami menjemput semua ADUN/Penyelaras di Parlimen Klang beserta Ahli Parlimen Klang.

Kami terkejut apabila respon daripada ADUN Kota Alam Shah menyatakan bahawa program kami adalah program Badut. Sebagai seorang pemimpin, segala usaha engagement berbentuk dialog dan wacana demi perpaduan haruslah menjadi agenda utama mana2 parti politik.

Jelas sekali, ADUN ini merasakan bahawa usaha dakwah untuk memperkasakan mahkamah syariah adalah kerja2 lawak dan badut. Sikap anti-agama ini menjengkelkan dan sikap beliau terhadap usaha engagement adalah bertentangan dengan norma masyarakat berdemokrasi.

Kami juga telah menjemput UMNO, mereka juga telah menghantar wakil dan tidak pula mencela dan mencerca!

Yang jelas, datang PRU14, masyarakat Islam harus menolak susuk tubuh ADUN Kota Alam Shah ini. Sikap biadap terhadap jemputan ini tidak layak bagi seorang wakil rakyat.

Haram Orang Islam undi Ganabatirao. Ini pendirian saya.

Mohd Prasad Bin Hanif
Yang Dipertua
PAS Kawasan Klang

- sumber

# memang ADUN ni banyak merapu. Dia bukan Islam, apa yang dirapukan biasalah!

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa