Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, April 3, 2014

MH370: Kes Naye......Tadak Sapa Peduli!

Ibu remaja Iran meratap seorang diri
Ibu kepada seorang remaja Iran Pouria Nourmohammadi yang menaiki MH370 dengan pasport curi berkata, beliau meratap sendirian tanpa perkhabaran berhubung operasi mencari pesawat itu.Beliau yang tinggal di Jerman mendakwa terpaksa menjarakkan diri daripada mendapatkan maklumat daripada taklimat kepada waris di Kuala Lumpur, yang hampir setiap hari, menurut CNN.

Ini, kata ibu yang tidak dinamakan itu, hanya kerana anaknya yang berusia 18 tahun itu melanggar undang-undang.

Beliau bagaimanapun mempertahankan tindakan anaknya itu dengan berkata, Pouria “hanya mahu meneroka impian indahnya”.
“Sebagai manusia biasa, sebagai ibu, tiada siapa fikirkan saya. Saya keseorangan tanpa dokongan kecuali daripada Tuhan.

“Walaupun dia (Pouria) mempunyai pasport curi, dia masih muda dengan impian yang indah-indah.

"Saya juga ibu seperti ibu-ibu rakyat China, dan saya juga mahu tahu apa yang berlaku.

“Saya percaya pada Tuhan dan kemahuan-Nya pasti berlaku. Tetapi semua 239 penumpang adalah sama, mungkin ada yang tidak percaya padanya,” beliau dipetik sebagai berkata di Facebook. - sumber


1 comment:

  1. berhati hati lah dengan kehidupan didunia hari ini kerana ada setiap masa manusia merancang sesuatu tanpa belas kasihan yang penting jadi
    paspot curi yang budak ni pakai mana tau boleh jadi dijual oleh ajen negara tertentu

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa