Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, November 8, 2017

Cekup isteri berkhalwat dengan kekasih di rumah sendiri

Suami tergamam mendapati isterinya berkhalwat dengan kekasih di rumah mereka
5:08 PM
KUALA LUMPUR - Seorang lelaki tergamam apabila mendapati isterinya berada dalam keadaan separuh bogel bersama lelaki lain di dalam rumah mereka di Sri Petaling, Ahad lalu. 

Dalam kejadian jam 5 petang itu, wanita terbabit yang juga pegawai polis berpangkat Asisten Superintendan, telah menukar selak manga pintu rumahnya yang dipercayai bertujuan menyukarkan suaminya untuk memasuki kediaman itu. 

Bagaimanapun, lelaki itu yang mengesyaki isterinya menjalinkan hubungan sulit dengan rakan sekerja berpangkat Lans Koperal, bertindak memotong selak mangga sebelum menangkap isterinya yang dipercayai berkhalwat. 

Menurut sumber polis, suami wanita berkenaan sebelum itu telah melakukan pemerhatian dan mengekori isterinya sejak jam 3 petang. 

"Kira-kira jam 3.30 petang, dia mendapati isterinya menemui seorang lelaki tidak dikenali di Jalan Sungai Besi. Dia mengesyaki lelaki yang ditemui itu adalah teman lelaki kepada isterinya. 

"Seterusnya suami wanita itu mengekori pasangan itu hingga ke rumahnya di Sri Petaling dan mendapati pasangan terbabit masuk ke rumah itu," katanya.  

Lelaki itu kemudian memotong selak mangga rumah tersebut dan mendapati pasangan itu sedang berasmara. 

"Suami wanita itu sempat merakam kejadian, selain mengambil butiran teman lelaki isteri, sebelum membuat laporan kepada pihak polis," katanya. - sumber

1 comment:

  1. I got this website from my pal who informed me about this site and now this time I am browsing this
    site and reading very informative content here.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa