Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, April 6, 2014

MH370: Merapu....Tak Bertempat

Aku tak tahu apa pekdahnya dan apa maksud budak ni
Kalau nak hina Rosmah, sedarkah dia juga menghina satu surah di dalam Alqur'an?
Kreatiflah pada perkara yang berfaedah.....siap dengan Alfatihah lagi

Adakah respon Rosmah ni memberikan apa-apa pada perasaannya?
Pada aku, tak payahlah Rosmah respon terhadap provokasi ini kerana bila Rosmah sendiri memberikan respon, dia akan merasakan dirinya sudah menjadi perhatian - itulah yang dia mahukan sebenarnya

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Saya difahamkan ada poster di facebook yang disebarkan oleh adik Syed Saifullah berkaitan diri saya. Tiada kata yang dapat saya katakan selain mendoakan agar adik Syed Saifullah mendapat keberkatan dalam hidup, dipanjangkan usia, menjadi anak yang soleh dan menjadi insan yang berguna kepada Agama, Bangsa dan Negara. Salam - DS Rosmah Mansor"




3 comments:

  1. Rosmah yg jwbkan...tetapi klu la fitnah ni kene atas Anwar dan ini cara jwpan Anwar....merapu kau citer satu dunia betapa besarnya jiwa Anwar....yeekkkkk....uwekkkk.

    ReplyDelete
  2. Whoa! This blog looks just like my old one!
    It's on a totally different subject but it has pretty
    much the same page layout and design. Outstanding choice of colors!



    my blog post sdonneerete - ,

    ReplyDelete
  3. However, you'd probably be best advised to maintain your eyes open when going online in order to avoid the many people over to
    trick you into parting with more cash than you happen to be willing super real
    when you might be inside the dealership, and closing the sale on your new car, it
    is likely that the salesperson will ask you in case you have arranged
    finance.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa