Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, October 4, 2015

Kata utamakan redho Allah tapi fitnah tetap tak habis

PENCERAHAN FITNAH PADA HUSAM:
BUKAN HUSAM PENGERUSI PKINK TETAPI ARWAH TG HJ NIK ABDUL AZIZ JADI PENGERUSI SEJAK 1990-2013

Pengerusi Lembaga Penasihat PKINK sejak 1990 - 2013 adalah arwah Tuan Guru Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat, Mantan MB Kelantan.

Walaun nak jadikan isu burukan maka letak nama Husam sebagai Ahli Board of Director  PKINK.

Padahal Dato Ahmad Yaakob, Dato Mohd Amar, Dato Takiyuddin, Dato Che Abdullah Mat Nawi, Dato2 dan YB2 lain juga TERLIBAT sebagai BOD PKINK dan BOD anak2 sykt PKINK. Senarai BOD ini seorang, ia biasa keputusan mesyuarat. Lainlah jika Husam itu Chairman PKINK.

Nak BURUKAN NAMA Husam pun, biarlah lojik, bila di sebut BOD, keahliannya RAMAI. Ini tidak pasal2, nama TGNA terpalit sama disebabkan kebodohan penulis yang konon ingin membela kerajaan, sampaikan tulisan itu direka2 untuk nampak kebenaran, padahal salah belaka.

Apakata saya SEMAK semua GLC yang Mb, Tmb, Exco2 dll pegang dan PAPARKAN UNTUNG RUGI 3 tahun terakhir? Baru kita boleh buat Perbandingan untuk SEMUA YB2.

Al Fatihah untuk TGNA.

Syam Ghaz

6 comments:

  1. Abe

    Haru biru lah jadinya bila ahli keparat nak ulas isu koperat.....tapi geng walaun ni ade lesen besar yang melindungi dari dosa. Walauj ni buat fitnah xberdosa macam kita. Sapa beri les3n besou ni ekk....ada sesapa tahu?

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya kita biarkan mereka terus lena dalam ulitan mamainya.tetapi susah juga sekiranay dah jadi bubur basi ,siapa nak makan ,kucing pun muntah.Jadi terpakasalah Husan meneruskan menegak kebenaran ,teruskan ,insyalalh Allah bersama mu. HUSAM.

    ReplyDelete
  3. Padan lah jilat umno habis2an..ada cer ropanya..bila ostad mula berkereta besau inilah gamaknya...

    ReplyDelete
  4. Sibuk dengan Hudud dan UMNO......Rupa-rupanya tidak mahu tembelang pecah. Matakedarah wang rakyat dan hasil balak macam langsiur menghisap darah, lepas tu suruh istiqamah hingga kemenangan. Kepada walaun-walaun PAS, kamu semua tak layak bercerita tentang dasar parti flip-flop yang dangkal tu. Tujuan politik PAS sekarang tak lebih dari minta air basuh kaki UMNO untuk diminum.

    ReplyDelete
  5. wow.... niaga jual agama lbh untung dari niaga unta.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa