Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, September 4, 2016

Apa ke hal budak ni......batal kawin pulak?

Fara Fauzana umum perkahwinan dibatalkan 
Astro Awani |  September 04, 2016 20:29 MYT
Fara Fauzana umum perkahwinan dibatalkan
Farah Fauzana dalam satu kenyataan berkata keputusan dibuat atas sebab-sebab peribadi.
KUALA LUMPUR: Bekas penyampai radio Farah Fauzana telah membatalkan perancangan perkahwinan bersama seorang jejaka bernama Hafiz yang sepatutnya berlangsung pada 17 September.

Farah dalam satu kenyataan kepada pihak media berkata keputusan dibuat atas sebab-sebab peribadi.

Keputusan itu juga dibuat perbincangan bersama kedua-dua orang tuanya.

"Namun setelah memikirkan perkara ini dengan sedalam-dalamnya, juga memohon petunjuk dan hidayah daripada Allah SWT serta membincangkan perkara ini bersama kedua orang tua dan keluarga terdekat saya, saya tekad untuk tidak meneruskan pernikahan dan percaya bahawa keputusan ini adalah yang terbaik," katanya dalam kenyataan itu.

Selain itu, beliau juga berkata memerlukan ruang untuk menenangkan fikiran ketika melalui waktu amat sukar ini.

"Saya berharap kenyataan yang saya keluarkan ini secara tidak langsung akan menjawab pertanyaan segelintir rakan-rakan wartawan yang barangkali sudah menghidu berita ini.

"Ketika ini, saya harus mengakui bahawa saya sedang melalui waktu-waktu yang amat sukar dan memerlukan sedikit ruang untuk menenangkan fikiran. Justeru, saya mungkin tidak dapat menjawab sebarang pertanyaan lanjut daripada rakan-rakan media," kata Farah.

Pada 1 Ogos, Farah mengumumkan bakal menghakhiri zaman bujangnnya dengan Hafiz,  seorang ahli pernigaan berusia 30-an.

Beliau mengenali Hafiz sejak dua tahun yang lalu sebelum majlis merisik di kediamannya pada Februari lepas.
Sementara itu, para peminat Farah berharap personaliti itu bertabah untuk menghadapi ujian ini. 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa