Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, February 20, 2016

Ciss...celaka......Bangla rogol kanak-kanak pula!

Lelaki Bangladesh dibelasah separuh mati kerana dituduh merogol

 | February 19, 2016
Lelaki Bangladesh itu telah dibelasah sehingga teruk oleh orang awam
VIDEO INSIDE
PETALING JAYA: Seorang pekerja restoran warga Bangladesh teruk dibelasah orang ramai selepas dituduh mencabul seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun di dalam tandas.
Kejadian dilapor berlaku di kafe siber, Rampai Business Park K5, Seri Rampai malam tadi.
Menurut laporan Harian Metro Online, kanak-kanak perempuan itu pergi kafe siber di kawasan berkenaan bersama bapanya.
Dia kemudian telah ditarik oleh lelaki Bangladesh terbabit masuk ke dalam tandas di kafe siber berkenaan sebelum dan diraba di bahagian kemaluan sebelum dirogol.
Kehilangan kanak-kanak itu disedari oleh bapanya yang kemudian bertindak mencarinya di dalam tandas.
Bapa kanak-kanak itu menemuinya dan semasa ditemui ia sedang dirogol oleh suspek.
Berang dengan kejadian itu bapa kanak-kanak berkenaan telah memanggil orang awam dan bertindak membelasahnya.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Superintendan Mohd Roy Suhaimi Sarif ketika dihubungi FMT mengesahkan tangkapan telah dibuat.
Katanya, hasil siasatan pihaknya mendapati, lelaki Bangladesh itu tidak mempunyai dokumen pengenalan diri.
“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol,” katanya kepada Harian Metro.

3 comments:

  1. Harap semua rakyat Malaysia bersatu tak kira fahaman politik,, desak kerajaan kaji semula dasar pengambilan pekerja asing ni. Betulkah rakyat tempatan malas bekerja atau mainan nak untung lebih? Syarikat2 agen kemasukkan pekerja asing asyik kira untung. Kerajaan kira duit Levi. Akhirnya negara jadi tidak aman dan tergadai. 7.5 juta warga asing la ni di malaysia,, kerja gile ni...

    ReplyDelete
  2. Ini sudah lebeh. Pasar borong selangor dan selayang. Sapa niaga? Aked jln tar sapa bisnes? Mulanye depa kerja. Pastu amik alih tapak. Sewa tapak milik umnoputra. Itulah cara umno niaga. Cara alibaba ler. Pls jawab sdr ku ahli umno. Jika aku tersasar. Bye

    ReplyDelete
  3. Ini salah siapa,?????,.ini kerja pak menteri umnobn,.dah berbagai perlakuan buruk lagi jijik dilakukan pekerja Rakyat asing khusus nya dari Bangala,.masih kah Pak menteri tuli Dan rabun atau masih Tidur,??? Fikirkan lah kepada Rakyat dan negara bukan, merancang memenuhi kantung Sendiri,.Ayuh,.saudara ku semua Rakyat Malaysia, Bangun,..gunakan kuasa kita halangkan tindakan Pemimpin yang jijik Dan rakus dalam banyak hal,.demi kesejahteraan Rakyat dan negara Malaysia tercinta,.Ayuh, kita tukar kan mereka yang tamak haloba,.Ayuhhhhhh,.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa