Pengumuman

Mulai esok (11 Julai 17) blog ini tidak akan diupdate Oleh kerana blog ini dan blog yang satu lagi mengandungi bahan yang sama, saya rasa adalah wajar untuk menghidupkan satu blog sahaja iaitu mountdweller88 untuk dilayari dengan mudah tanpa gangguan insya Allah Saudara/saudari persilakan ke - mountdweller88.blogspot.com

Sunday, February 14, 2016

Maka sempurna sudah penipuan UMNO ke atas Lebai-Lebai PAS

SUNDAY, FEBRUARY 14, 2016
HUDUD: SEMPURNA SUDAH PENIPUAN UMNO KE ATAS LEBAI2 PAS

Pada April 2014 begitu semangat dan gegak gempita UMNO menerima dan mengalu-alukan usaha PAS untuk melaksa hudud di Kelantan.

Sehingga Asyraf Wajdi sendiri diberi penghormatan memberi penerangan berkenaan isu ini dlam mesyuarat MKT UMNO.

Dato Najib dengan bangga mengalu2 kan usaha PAS ini.

Pada hari ini, Asyraf yang sama menyatakan dengan jelas bahwa hudud tak boleh dilaksana di Malaysia.

Ertinya, tidak akan ada bantuan serta sokongan UMNO utk meminda Akta 355 mahupun Perlembagaan Persekutuan bagi membenarkan hudud dilaksana di Kelantan
Pada waktu yang sama, kerosakan2 yang besar telah berlaku:

a. Pecahnya Pakatan Rakyat kerana PAS memutuskan hubungan dengan DAP kerana DAP tidak menyokong usaha hudud di Kelantan 

b. Pemimpin2 progresif dalam PAS difitnah konon menolak hudud padahal pemimpin2 progresif ini hanyalah tidak mempercayai janji UMNO 

c. Kepimpinan Ulama PAS secara totok mempercayai cakap2 Najib dan UMNO padahal UMNO itu musuh dan sentiasa memusuhi hudud dan Islam 

d. Presiden PAS sanggup menipu dan berbohong demi mempercayai janji2 UMNO yg kononnya hendak melaksana hudud. Dia sanggup khianat dgn rakan taulan sendiri yang banyak berjasa kepada partinya.

e. PAS sendiri pecah kerana pemimpin2 progresif yg difitnah menolak hudud tidak sanggup lagi bersekongkol dgn ulama2 jadian2 dlm PAS 

f. Najib dan UMNO untung besar kerana Pakatan Rakyat telah pecah dan Anwar dalam penjara 

g. Harun Din dapat penghormatan duduk dalam kerajaan dan bekerja di bawah Timbalan Perdana Menteri. Elaun dan "benefits" sudah tentu banyak. 

h. Ahli2 PAS semua ternganga sbb nak sangat hudud tapi satu habuk hudud pun tak dapat 

i. Kelam kabut pemimpin2 PAS mengeluarkan alasan yg 'nonsense" dengan menggunakan contoh muazzin yang memanggil azan. Padahalnya tiada tok bilal yang terasa ditipu kalau orang tak datang ke masjid untuk solat.

Hakikatnya, lebai2 PAS ini adalah penipu dan menggunakan agaama untuk menipu ahli2 mereka.

Mudah sahaja UMNO menipu lebai2 PAS kerana lebai2 PAS bukanlah ulama pun hanya mereka yang menjual nama ulama utk mencari sesuap makan 

PAS sekarang menjadi partai menjual agama dan menjadikan agama sebagai bahan dagangan.

MAsanya membuang PAS dan UMNO dalam Laut Cina Selatan.

PAS sudah menjadi parti yang membawa fitnah kepada Islam bukan lagi membawa rahmat.

Mana mungkin kepimpinan parti Islam yang mudah ditipu dan dipermainkan oleh UMNO diyakini untuk menjaga Islam?

15 comments:

  1. Aku hanya mampu - HA..HA..HA...

    ReplyDelete
  2. ibarat mendengar guruh di langit air ditempayan di curahkan..dek kerana termakan umpan umngok...habis segala cerdik pandaidalam pas keluar parti..tinggallah manusia yang bebal di dalamnya..

    ReplyDelete
  3. Pade muko...suko sangak ko Ulamk Ghanimh....loni PAS jadi Pnyelamt Asobiah SeM'sia...

    ReplyDelete
  4. Olamak pas. Takkan umporno nk islam dan hudud. Katak tk suka hidup di gurun tandus. Ayamn pula tk suka berenang dlm air. Takkan penyamun perompak suka hudud?? Pelik kan. Lagu mano olamak pas boley ditipu oleh umno. Hadi awe haron titm nik amar nik abduh semua tertipu dgn umno. Harini menteri umno ashraf wajdi kata hudud tk mungkin dilaksana dimalaysia. Sah olamak pas ditipu. Kehkeh

    ReplyDelete
  5. Pade muko...suko sangak ko Ulamk Ghanimh....loni PAS jadi Pnyelamt Asobiah SeM'sia...

    ReplyDelete
  6. Pas,parti broka dan barua..
    Badut sarkas yg menjual agama

    ReplyDelete
  7. Umno dah jadi umporno sejak 1998 bila anwar dipecat drp umno. Lalu dituduh anwar liwat sukma n azizan oleh mahathir. Drp situlah umno transformed jadi umporno. Kahkah

    ReplyDelete
  8. tak perlu jadi Pandir untuk bodoh, hanya perlu diperbodohkan berkalikali oleh orang yang sama....
    tak perlu jadi abdullah bin ubay untuk menjadi munafik, hanya perlu.....................

    ReplyDelete
  9. seni poitik dalam pas..baru jadi matang bila di tipu.di permain kan banyak kali..
    disorang rasa dah cukup hebat bila "menghalau " golongan profesional. yg tinggal hanya golongan uztas/ ulamak..parti dah jadi huru hara.buat ape pun tak kena..

    ReplyDelete
  10. mustahil tok adi tak tahu yg akhirnya umno tak nak hudud..mustahil stapa alimunan tak tahu..mustahil niki amarina tak tahu...mustahil niki abduno anything tak tahu..mustahil takiyunani tak tahu...mustahil harunge rover tak tahu....yg aku percaya...kuda kayuan dan pekak pekakis kot celah celah pokok pisang masa ceramah memang tak tahu...macam la depa saja yg nak kan hudud...mcmla org lain yg tak berserban tak nak bercita citakan syiar islam...macam la org lain semua pekakis....tentang islam...

    ReplyDelete
  11. Arwah tgna da pesan....puak pas hj hadi masuk gak lubang ular berkepala botak najib....org ganu asal marang x leh jd pemimpin...banyak sgt yg sesat dr yg mulia...org royak puak ni kecek agah benor...binatang bengong...x serik dgn umno...bodoh la puak hj jadi ni..pakat tukar la...x yah kecek besor bab politik ni...buat malu pas ajer...umno nk buat hudud ker...nasihat la lg...jd ngo jela mcm pekida n pukimak lu...rosakn pakatan jer...patut ganu terlepas tahun 99..politik bodoh asal dr ganu..made in marang...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa