Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, February 17, 2016

Perah otak sikit: Fenomena yg bakal tercetus?

Fenomena yg bakal tercetus.........

HUSAM BAKAL PM MENTERI MALAYSIA DAN NIK OMAR NIK AZIZ BAKAL MB KELANTAN SELEPAS PRU14.

HUSAM MUSA

Sejarah telah diukirkan tentang bagaimana kelebihan dan kemampuan beliau membantu Kelantan semasa pemerintahan Arwah TGNA.

Kemampuan beliau berpidato sebagai seorang penceramah di pentas politik,diParlimen dan DUN Negeri Kelantan sendiri telah sedikit sebanyak menyerlahkan  kemampuannya menangani dunia politik Malaysia yg sarat dengan isu penderitaan rakyat.
"Husam adalah bukan sahaja anugerah untuk Kelantan tetapi untuk NASIONAl"

PENTAS MANA YG MENJADIKAN HUSAM SEBAGAI PM MENTERI MALAYSIA HANYA TAKDIR MENENTUKANNYA

https://www.youtube.com/watch?v=zIQtsY6R9xY

Apakah "Masin Mulut" arwah TGNA akan terserlah kini dan selepas PRU 14 jika RAKYAT sedar dan beliau menampilkan diri mengisi ruang seketika peninggalan ANWAR IBRAHIM.
Tiada yg MUSTAHIL.......HUSAM seorang yg GENTLEMAN POLITIKNYA. Tidak juga menjadi MUSTAHIL BAGI HUSAM UNTUK MENYERAHKAN HAK SEBAGAI PM kepada ANWAR IBRAHIM jika sekiranya konsensus pilihan parti pembangkang kearah itu andaikata ANWAR IBRAHIM BEBAS SEBELUM DAN SELEPAS PRU14.

Apa pun keadaan Dato' husam Bin Musa perlu di bantu oleh semua parti-parti pembangkang seolah-olah beliau adalah PM esoknya!


NIK OMAR NIK ABDUL AZIZ

Adalah salah seorang dari anak arwah MB Kelanatan dan bekas Mursyidul Am PAS(Terlucut jawatannya sebagai MA kerana MATI).

Keserlahan Nik Omar sebagai seorang pemain politik makin mematangkan dirinya dalam tutur bicara dan pengendalian sebarang pertanyaan yg bersangkutan keluarga dan politik semasa. Kelebihan yg ada pada Nik Omar bukan sahaja kerana beliau anak kepada almarhum tetapi kelebihan yg beliau miliki sebagai pentadbir kepada SEKOLAH AGAMA kendaliannya telah mendedahkannya selok belok pentadbiran yg diperlukan sebagai seorang ADUN DAN MB.

NIK OMAR BUKAN BIKINAN UNTUK MENJADI SEORANG AHLI POLITIK TETAPI BORN TO BE POLITICIAN DAN BAKAL MEMIMPIN KERAJAAN KELANTAN SEBAGAI MENTERI BESAR SERTA MENYELAMATKAN AMANAH RAKYAT KELANTAN SERTA KECALARUAN YG ADA KINI!

NIK AMAR HARUS BERSEDIA DARI SEKARANG UNTUK MENERIMA TENTANGAN DARI NIK OMAR SECARA YANG ISLAM BENARKAN DAN PERLEMBAGAAN NEGARA TIDAK MENEGAHNYA DI PRU14 NANTI!

PARTI MANA YG AKAN MEMILIH SECARA KONSENSUS NIK OMAR SEBAGAI MB KELANTAN BUKAN SESUATU YG PELIK HARUS DIFIKIRKAN PADA KETIKA INI
https://www.youtube.com/watch?v=mU-RdrZdxRc

- NYAMUK MENGGIGIT

1 comment:

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa